SLIDER

הכוכבים של 2013

פוסט הכוכבים השנתי לא יעסוק בסיכומי השנה של ממש ולא בחשבון נפש או תוכניות לעתיד. כמו בשנה שעברה, אני רוצה להציג את מוצרי האיפור והטרנדים שלדעתי עשו לנו את השנה החולפת ואתן כמובן מוזמנות לחוות את דעתכן על הבחירות וגם להוסיף את שלכן!


בגזרת מוצרי השפתיים, טרנד השפתונים "השמנמנים" שמגיעים בצורת עפרון עבה כבש בערך כל מותג אפשרי ולמען האמת אפשר להגיד שדי שבענו מהם.
המצטיינים שלי השנה הם סדרת ה-Chubby Stick Intense של קליניק, סדרת ההמשך ל-Chubby Sticks הקלאסיים שלדעתי מהם התחילה המהומה. למה בחרתי דווקא בסדרת ה-Intense?
כי לא מדובר בעוד באלם שקפקף ומשעמם אלא בשפתון פיגמנטי עם גימור קרמי עשיר, עמיד ועם זאת לא מייבש את השפתיים. 8 גוונים שונים תמצאו בסדרה הזאת ובעיני אחד יותר יפה מהשני! (תמונות וסווטצ'ים אפשר לראות כאן).
"Grandest Grape" הוא אחד המיוחדים והטרנדיים יותר בסדרה, שהופיע גם בסרטון האיפור שלי.

גם סמקי הקרם כבשו אותנו השנה והסדרה המצטיינת שלי היא Diorblush Cheek Creme של דיור.
בחרתי בסדרה הזאת כי גם במקרה שלה מדובר במוצר מוכר, שמגיע בגרסה מעט שונה ממה שהיינו רגילות לראות. אבל לפני הכל, אי אפשר לעמוד בפני אריזת הזכוכית הכבדה עם מכסה הכחול של דיור והסומק שנראה ממש כמו ממתק!
הסומק מגיע במרקם לא שיגרתי שמרגיש קשה למגע, לעומת שאר סמקי הקרם שבדרך כלל מגיעים במרקם מעט שמנוני. הוא מאוד פיגמנטי ועם זאת קל להנחה וטשטוש אחיד וגם מתקבע לגימור פודרתי ולא דביק למגע. למרות שהמחיר שלו לא זול (בסיבות 35$ בחו"ל, לארץ עדיין לא הגיע אבל תהיו בטוחות שיעלה יותר), מקבלים כמות של 7 גרם, כך שהמוצר יספיק להמון זמן.
הסומק שברשותי הוא מס' 971 "Pareo" והוא פשוט מהפנט! את שאר הגוונים אפשר לראות כאן.

המסקרה המצטיינת של השנה עבורי היא Vamp של Pupa
יש לי תחושה שבשנה האחרונה Pupa העלו הילוך והתחילו להשתדרג ולהשתפר בכל הנוגע למוצרים החדשים, האריזות, העיצוב ואיכות המוצרים. למרות שמדובר במותג איפור מאוד ותיק, עד עכשיו הייתה לי הרגשה שלמרות איכות המוצרים, הם נראים לא מספיק אטרקטיביים לעומת המתחרים, ללא קשר למחיר.
השנה שמתי לב לשינוי המבורך שעובר המותג. זה התחיל מכניסת קולקציית הלקים המדהימה והאיכותית, והמשיך עם קולקציות עונתיות בעיצוב יפיפה עם מוצרים חדשים ומעניינים וכפי שזה נראה עכשיו זה ממשיך ואני כבר מחכה להפתעות הבאות!
מסקרת "Vamp" הצליחה להפתיע אותי בגדול ונכון להיום היא אחת האהובות עלי בין אלו שניסיתי ואפילו מתחרה על המקום הראשון עם "Effet Faux Cills" היוקרתית של YSL. אם חישפתן מסקרה דרמטית, עם אפקט עיבוי מרשים, זאת המסקרה המושלמת עבורכן!

המברשות שלגמרי כבשו אותי השנה הן "Real Techniques" של סמנטה צ'פמן.
מי שעדיין לא מכירה את צמד האחיות Pixiwo, נא לגשת מהר ליוטיוב ולעשות שיעורי בית!
סדרת המברשות של Real Techniques אמנם הושקה כבר אי שם ב-2011, אבל אני חושבת שהשנה הן זכו להכי הרבה התלהבות מצידנו, במיוחד לאור העובדה שלפני כן היה קשה מאוד עד בלתי אפשרי להשיג אותן.
המברשות המצטיינות שלי, אלו שנמצאות באופן קבוע על שולחן האיפור שלי: Stippling Brush (להנחת מייק אפ או סומק קרם), Expert Face Brush (להנחת מייק אפ או יצירת הצללות עם ברונזר קרמי), Shading Brush (להנחה מדוייקת של צלליות קרם או להנחה וטשטוש של צלליות כהות בזוית החיצונית ובקפל העפעף) ו-Deluxe Crease Brush (להנחה וטשטוש של קונסילר וגם להנחה של צללית קרם בסיסית, ה-"Painterly" פיינטפוט של מאק).

הייתה זאת שנת הפלטות הגדולה ונדמה שכל מותג שעולה על הדעת הצטרף לטרנד הזה והתאמץ בכל הכוח להוציא את הפלטה המושלמת והמיוחדת משלו. כיוון שפלטות זאת סוג של התמכרות, קשה עד בלתי אפשרי לבחור אחת שהיא "הכי הכי" באוסף, לכן השנה עבורי יש שתי בחירות (יחסית צפויות) ואת המקום הראשון חילקתי בין שני מותגים:

הפלטות של Sleek הן התמורה הטובה ביותר לכסף.
בערך כל עונה יוצאות פלטות חדשות עם מבחר צבעים שונה, כך שכל אחת, בין אם חובבת הגוונים הטבעיים ובין אם חובבת הצלליות הצבעוניות והנועזות, תמצא בסליק את הפלטה שתקלע לטעמה.
"Storm" היא דווקא אחת הותיקות בליין של סליק ובכל זאת היא אחת האהובות עלי ever ואחת שאני ממליצה עליה בתור הפלטה הראשונה של המותג.
הסדרה של Naked מבית Urban Decay. נכון, בחירה די צפויה מצד אחד, אבל מצד שני אין מה לעשות, מדובר במוצר מנצח. את נייקד 3 החדשה עוד לא יודעת אם ארכוש כי נכון להיום אין לי תירוץ מספיק מוצדק לכך, אבל בין השתיים שיש לי המנצחת הגדולה עבורי היא הנייקד המקורית, ששימשה אותי המון השנה.
מותג הלקים המצטיין עבורי השנה הוא...
wait for it...
ג'ייד!
כן כן, מותג ישראלי עממי הוא הפתעת השנה עבורי. אני מודה שבעבר לא ממש הקדשתי תשומת לב לליין הלקים הרחב של ג'ייד והעדפתי להתחדש דווקא בלקים של חברות המקצועיות ויוקרתיות יותר. השנה לדעתי החלה בג'ייד מגמה מבורכת שהתחילה משינוי פורמולה והוספת השמות ללקים, המשיכה בהרחבת הליין עם גוונים ומרקמים אופנתיים ומשם גם לקולקציות מיוחדות וכפי שזה נראה עכשיו יש לנו בהחלט למה לצפות בשנה החדשה!

השנה התווסף לבלוג גם ערוץ היוטיוב שלי!
אני חייבת להודות שתמיד היה לי קשה לראות ולשמוע את עצמי בוידאו, שלא נדבר על לדבר מול המצלמה מבלי לגמגם ומבלי לעשות פרצופים מצחיקים. לקח לי המון זמן עד שהחלטתי פשוט לקפוץ למים ולנסות לצלם ולערוך סרטון וידאו עם הדרכת איפור ושמחתי מאוד לראות את הפידבק החיובי שגם גרם לי לנסות ולהמשיך ולהשתפר בכל מה שקשור ליוטיוב. אני יכולה לגלות לכן שהסרטון הבא כבר בדרך!

אני מאחלת לנו שנה מדהימה, הרבה יותר טובה מהקודמת, עם המון עשיה והנאה, בריאות ויופי ושתמיד נצנץ כמו גליטר הולוגרפי (רק מאושר כמובן)!

2 תגובות

  1. בחירות מצויינות! הסומק של דיור נראה מעולה!

    השבמחק
  2. לרוב אני לא מתלהבת מפוסטים של סיכום, אבל ממש נהניתי לקרוא את שלך :) אני מסכימה עם קורין, הבחירות מצוינות וראויות :)

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.