SLIDER

ריגושים וחידושים עם Revlon

לפני שאגיע למוצרים, ברשותכן קצת היסטוריה!
המותג Revlon נוסד ב-1932 בניו יורק ע"י שני אחים, צ'ארלס וג'וזף Revson, שהחליטו לפתח ולייצר ליין חדש של לקים עמידים ואטומים, מבוססים על פיגמנטים צבעוניים, כך שלמעשה, רבלון הוא המותג הראשון שפיתח לקים צבעוניים. לצורך זה הם פנו לכימאי בשם Charles Lachman, כאשר האות L בשמו צורפה לשם משפחתם וכך נוצר שם המותג Revlon. תוך 6 שנים שיתוף הפעולה של שלושת הגברים המותג הגיע לשווי של מיליון דולר, ממכירות של הלקים בלבד.
בהמשך, התווספו לליין המוצרים של החברה גם אביזרי מניקור. בשנות ה-40 הציגו ברבלון קולקציה של שפתונים ולקים בגוונים תואמים "Matching Lips and Fingertips" כדי שצבע השפתיים והציפורניים לא "יתנגשו" (כזכור, במשך שנים רבות היה נהוג להתאים את צבע המניקור לצבע השפתון, כמו גם צבע הנעליים לצבע התיק ויש נשים רבות שמקפידות על כך עד היום).
ב-1973 יצא הבושם המפורסם של רבלון: "Charlie" (שם החיבה של צ'רלס רבסון, מייסד המותג) שהיה להיט גדול והמשיך לככב גם במשך שנים רבות. בשנות ה-90, רבלון הציגו ליין חדש של שפתונים עמידים Colorstay עם קמפיין בכיכובה של סינדי קראופורד, שהייתה הפנים של המותג במשך 11 שנה, ובהמשך גם ליין שלם של מוצרי איפור עמידים, ביניהם גם המייק אפ המפורסם Colorstay ב-1994. באותה השנה Kevin Aucoin, המאפר האגדי, הצטרף לרבלון כדי לפתח מוצרים חדשים.
עוד עובדה מעניינת לגבי המותג: סימן ההיכר של מעצב הנעליים Christian Louboutin (צבע אדום של סוליית הנעליים שלו) נוצר כאשר המעצב צבע את תחתית הנעל בלק אדום של רבלון.
כתבה מורחבת על היסטוריית המותג ניתן לקרוא ב-Voguepedia

למרות ש-Revlon נחשב למותג איפור עממי (drugstore) אני חושבת שהוא מעט שונה מהשאר. אני תמיד מרגישה שיש בעיצוב המוצרים שלהם סוג של איפור מסויים, מן עיצוב סולידי שכזה, שלא משתנה לאורך הזמן. לא תמצאו בסטנדים של החברה קולקציות במהדורה מוגבלת או אריזות מפתות, הכל נקי (על גבול השמרני) והדגש בעיני הוא דווקא על איכות המוצרים שהרבה פעמים לא נופלת מאיכות המוצרים של המותגים המקצועיים/יוקרתיים. לדעתי, נכון להיום רבלון הוא לא מותג שיגרום להתרגשות או התלהבות ממראה המוצרים שלהם, אבל מי שמחפשת מוצרים באיכות גבוהה ומחיר סביר, בהחלט מאוד תהנה מהם.

לא אגזים אם אגיד שהמייק אפ העמיד "Colorstay" הוא מוצר הדגל של רבלון.


מדובר ללא ספק באחד המייק אפים העמידים המוצלחים שיש שגם המתאפרות בבית וגם המאפרות המקצועיות נהנות מהביצועים שלו. קולורסטיי הוא מייק אפ עמיד עם כיסוי גבוה, שמגיע בשתי גרסאות: אחת לעור רגיל עד יבש והשניה לעור מעורב עד שמן. בארץ ניתן למצוא 7 גוונים בלבד, מהבהיר ביותר (Ivory) ועד הכהה ביותר (Caramel), אבל בחו"ל קיים מבחר גוונים רחב יותר שכולל 12 גוונים לעור רגיל/יבש ו-20 גוונים (!?) לעור מעורב/שמן (את הגוונים ניתן לבדוק באתר הרשמי של רבלון).

אחת הבעיות עם הקולורסטיי במשך שנים היה הבקבוק הבעייתי שלו שהגיע ללא משאבה והפך את תהליך הוצאת המייק אפ למעצבן ומלכלך. כדי להוציא ממנו כמות סבירה של מייק אפ שמספיקה לשימוש אחד חייבים ממש להיזהר וחוץ מזה בכל שימוש מתבזבז לא מעט חומר וגם הבקבוק עצמו מתלכלך עם מייק אפ שנוזל מסביב לפיה. אני ממש לא מבינה איך ברבלון לא חשבו על זה עד עכשיו ושמרו על הבקבוק המיושן שלהם במשך שנים, אבל השנה קרה השינוי המבורך, קולורסטיי הצטייד במשאבה!
מימין - הגרסה הישנה, משמאל - הגרסה החדשה עם משאבה. 
חוץ משינוי הבקבוק, גם הפורמולה של המייק אפ עברה שידרוג!
בגדול, הסתדרתי מצויין גם עם הפורמולה הקודמת, אבל אחרי שניסיתי את הגרסה החדשה שמתי לב למספר שינויים ושיפור מבחינת קלות ההנחה וגם מבחינת המראה על העור.

בגרסה החדשה המייק אפ נותן תחושה מעט קלילה יותר וההנחה שלו קלה יותר ודורשת פחות מאמץ בטשטוש. הוא פחות "שמנוני" לעומת הגרסה הקודמת וגם פחות דביק, מתקבע על העור למראה טבעי יותר, מבלי לגרוע מרמת הכיסוי הגבוהה, לגימור כמעט מאט. בימים שאני לא נמצאת הרבה בחוץ, אני מרשה לעצמי גם לא לפדר מעליו, מה שאף פעם לא קרה עם הפורמולה הקודמת. עוד שינוי קטן הוא מעבר מ-SPF6 בגרסה הישנה ל-SPF15 בחדשה.

הבקבוקים החדשים של קולורסטיי כבר נצפו בפארמים בארץ! המחיר נשאר זהה לקודם, 185 ש"ח לפני המבצעים.

עוד תוספת חדשה לסדרת ה-Colorstay של המותג היא מסקרה "Colorstay Overtime".
אין לי הרבה ניסיון עם מסקרות של רבלון, חוץ מרומן קצרצר עם מסקרת "Grow Luscious" שהייתה די מאכזבת.
"Overtime" מבטיחה מרקם חלק והנחה ללא גושים, עמידות יוצאת מן הכלל בפני לחות/זיעה/דמעות וצרות אחרות ומראה ריסים מאורכים ומודגשים.
המברשת של "Overtime" מאורכת ויחסית צרה, עם סיבים די קשיחים שבהנחה לא זהירה עלולים להיות מעט דוקרים. הפורמולה נוחה ואכן לא יוצרת גושים, נמרחת חלק ובצורה אחידה. המסקרה אכן מאריכה את הריסים נהדר והמברשת יוצרת הפרדה יפה כך שגם בשתי שכבות הריסים מופרדים אחד אחד. המראה הסופי שמתקבל הוא יחסית טבעי ורק מעט מודגש.
העמידות, כמובטח, גובהה וההסרה הייתה מאתגרת במיוחד. לא הצלחתי לשטוף את המסקרה הזאת במים חמים, שלא גרמו לה אפילו למריחה קלה, והרגשתי שיש לי עסק עם מסקרה עמידה במים, למרות שהיא לא מוגדרת ככזאת. בנוסף, אף מסיר דו-פאזי שיש לי לא הצליח להסיר את המסקרה הזאת במהירות ולקח לא מעט זמן עד שהצלחתי להסיר את כל השאריות.
לדעתי מי שמחפשת מראה טבעי של הריסים ואפקט ההארכה או מי שרוב המסקרות נמרחות לה במהלך היום תהנה מ-Overtime. עבור מי שמחפשת אפקט דרמטי ועיבוי של הריסים, המסקרה הזאת לא תתן את האפקט הרצוי.
המחיר: 120 ש"ח לפני המבצעים.

עד לא מזמן, איילינר ג'ל היה מסוג המוצרים שניתן למצוא רק במגוון של המותגים המקצועיים ולאט לאט גם החברות העממיות אימצו את הרעיון והציעו את הגרסה שלהם למוצר הנהדר הזה. השנה הצטרף איילינר ג'ל חדש גם לסדרת ה-Colorstay של רבלון.
הוא מגיע בצנצנת קטנה בכמות של 2.3 גרם, שמעט קטנה יחסית לרוב האיילינרים באותה הקטגוריה (לצורך ההשוואה הפלואידליין של מאק מכיל 3 גרם). המכסה שלו מאורך והחלק העליון שלו הוא מברשת שמוציאים, הופכים ומכניסים בחזרה למכסה. אני אף פעם לא מסתדרת עם המברשות מהסוג הזה ולא מצליחה להגיע איתן לדיוק גבוה בהנחת האיילינר, לכן אפילו לא ניסיתי אותה והעדפתי להניח את האיילינר עם המברשת הזוויתית הרגילה שלי.
המרקם שלו יבש יותר ופחות קרמי לעומת שני האיילינרים השחורים הנוספים שיש ברשותי (ה-Blacktrack של מאק ו-OFRA). ההנחה שלו הזכירה לי יותר הנחה של עיפרון רך מאשר ג'ל ליינר קרמי והקו שיצרתי היה פחות חד ממה שאני אוהבת, למרות שאחרי מאמץ כן הגעתי לתוצאות טובות. לגבי העמידות, קשה לי לחוות דעה כי עם אף איילינר ג'ל לא הייתה לי בעיה כזאת, כולל זה של רבלון, כולם עמידים עלי, בגלל שאני אף פעם לא מניחה אותם ללא בסיס של צללית מתחת. האיילינר הזה הועבר לנסיינית אחרת, שרגילה להניח את האיילינר שלה ללא בסיס או על בסיס קונסילר בלבד. אחרי מספר ניסיונות הוא לא עמד בהבטחות שלו ואחרי כ-4 שעות התחיל להימרח ואיבד את הצורה.
מבחינת הגוון, האיילינר של רבלון זהה לזה של מאק, אבל שני אלו התגלו כפחות שחורים ויותר אפרפרים בהשוואה לאיילינר ג'ל של Ofra.

אחרונה חביבה היא מברשת המייק אפ.
משום מה קשה להשיג את המברשות של רבלון ולא ממש יצא לי להיתקל בהן מוצגות בצורה יפה בסטנדים של המותג, אלא לרוב בפינות המוזרות בפארמים (כמו למשל בקיר מאחורי הקופאיות או בסטנדים של אביזרי המניקור). למרות שאני מודעת לקיומה של סדרה קטנה וחמודה של מברשות האיפור של רבלון, אף פעם לא הצלחתי לשים עליהן את ידיי.
מברשות מייק אפ שטוחות, מימין לשמאל:ג'ייד, סיגמה, רבלון, ריל טכניקס
מברשת המייק אפ של רבלון מגיעה עם ידית קצרה, מה שהופך אותה לפרקטית לנסיעות. הצורתה היא כמו של כל מברשת מייקאפ שטוחה קלאסית והיא עשויה מסיבים סינטטיים חלקלקים.
מבחינת הביצועים היא לא שונה מאף מברשת אחרת מהסוג הזה ותתאים למי שמתחברת אליהן. שימושים נוספים במברשות האלו יכולים להיות הנחה וטשטוש של קאם לחות או פריימר (במיוחד בשימוש המקצועי), הנחה של מוצרים במרקם קרמי, כמו קונסילר (אם רוצים להניח אותו על שטחים גדולים של הפנים) או הייליטר.

מוצרים נוספים מסדרת הקולורסטיי של רבלון (שעדיין לא יצא לי לנסות) הם השפתונים העמידים Colorstay Overtime וצלליות סטיק דו-צדדיות Smoky Shadow Stick.

ואתן אוהבות את רבלון או שהמותג פחות מרגש אתכן יחסית לשאר? יצא לכן להתנסות באחד הומצרים מסדרת קולורסטיי ותוכלו לחוות דעה? ספרו בתגובות!
שיהיה סוף שבוע נפלא!


גילוי נאות: מוצרי רבלון התקבלו מהחברה.

11 תגובות

  1. Shira Azulay11.7.2013, 20:28

    כבר הרבה זמן שאני זוממת על המייקאפ קולורסטיי של רבלון אבל אני לא מהמשתמשות הקבועות במייקאפ וכנראה שבינתיים הוא פשוט ישב לו במגירת האיפור שלי ללא שום שימוש. אז אני מעדיפה לחכות שאני אשתמש קבוע במייקאפ ואז אני בטוח אפנה לסטנד של רבלון או לאינטרנט.. :)
    ובקשר למוצאים האחרים: הליפסטיקים שלהם דיי מייבשים לדעתי, בגלוסים אני כבר פחות מעוניינת (למרות שיש לי מספר לא מוגבל של גלוסים שאני צריכה לסיים שכמה מהם שייכים לרבלון P: ) הפלטות 4 צלליות שלהם שפעם היו משווקים בפארמים עד שהחליפו אותם באריזות החדשות היו לדעתי מצויינים!!! חבל שהרסו את זה.. :( בקיצור אחלה חברה וכמו לכולם גם לה יש כמה מינוסים..

    השבמחק
    תשובות
    1. אם את לא משתמשת קבוע במייק אפ, המעבר לקולורסטיי עלול להרגיש לך כבד מידי ואולי עדיף שתשמרי אותו לאירועים מיוחדים ולאיפור היומיומי תנסי מייק אפים קלילים יותר עם כיסוי בינוני.
      בקשר לפלטות הצלליות של רבלון, לא מזמן בחנתי את החדשות מסדרת הקולורסטיי ולא אהבתי. הן לא מספיק פיגמנטיות לטעמי, למרות שיש שם מבחר צבעים לא רע בכלל. החדשות של קרליין בעיני הרבה יותר שוות.

      מחק
  2. בהחלט אחד המייקאפים המוצלחים שיצא לי לנסות, והמעבר למשאבה מבורך לחלוטין!
    את האיליינר לא ממש אהבתי, בעיקר כי שלי היה יבש יחסית והייתי צריכה להתאמץ כדי למרוח אותו.
    אחרי העצבים, היה כיף לפגוש אותך!

    השבמחק
    תשובות
    1. מאז שיש לי את הבקבוק עם המשאבה, אני משתשמת במייק אפ הזה נון-סטופ!
      היה יום לא פשוט לגמרי... :)

      מחק
  3. אני מתכננת לרכוש לעצמי את הקולורסטייי כי כבר חייבת להבין סוף סוף מה הקטע..יש לי חברה שעוסקת בצילומי אופנה והיא אומרת שזהו המייקאפ היחיד שהם משתמשים בו על הדוגמניות. סקרנית לדעת אם השינוי בפורמולה וSPF עשה איזה הבדל. בכל מקרה ייבדק בקרוב. ואגב בימים אלו אני מנסה את הדאבל וור לייט שהתחדשתי בו לאחרונה בהמלצתך :) התחשק לי משהו קליל יותר לימי הקיץ החמים.
    תודה על הסקירה המצוינת ! נהניתי מאוד לקרוא :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אם עדיין לא ניסית את המייק אפ הזה, את חייבת!
      אני הרגשתי שינוי בפורמולה ולגמרי לטובה. לגבי הSPF, צריך לבדוק בצילומי flash, מקווה שהוא לא יקלקל את הביצועים.
      אם אהבת את DWL של אסתי לאודר, לדעתי תאהבי מאוד את קולורסטיי!

      תודה :)

      מחק
  4. זה פשוט לא יאומן שגיליתי את המייקאפ הזה רק בחצי שנה האחרונה. משום מה , לא קרץ לי לנסות אותו אבל אחרי שמישהי כתבה שהוא עמיד בטירוף הלכתי לנסות והתאהבתי. עכשיו כשסוף סוף יש לו משאבה אני מאושרת ! זה ממש לא נוח למרוח אותו ללא משאבה . אני מקווה שהשינוי בפורמולה לא משמעותי מאוד , אם כבר להיפך . הוא מבחינתי מקביל לדאבר וור של אסתי לאודר .
    את מברשת המייקאפ שלהם יש לי כבר מזמן , אני מודה לא שלפתי אותה מהמחבוא שלה כבר שנתיים. אולי אנסה שוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שבינתיים הקולורסטיי הוא היחיד ששורד עלי בגבורה בקיץ. המשאבה התבקשה שם כל כך הרבה זמן ואני ממש נהנית ממנה!
      מאז שצצו כל מברשות הקבוקי, גם אני די מזניחה את מברשות המייק אפ השטוחות שלי. אני שולפת אותן בעיקר כשאני מאפרת מישהי, משום מה יותר נוח לי איתן.

      מחק
  5. עם הקולורסטיי יש לי יחסי אהבה/שנאה כבר שנים ארוכות. אני אף פעם לא מצליחה להחליט אם היתרונות שלו עולים על החסרונות או ההיפך, אבל אין ספק שהשדרוג לבקבוק משאבה הוא תוספת נקודות משמעותיות לצד של היתרונות..
    את המסקרות של רבלון מעולם לא אהבתי, נראה לי שהם לא חזקים במיוחד בקטע הזה. מבחינתי רבלון הם ה-מותג למוצרי שפתיים כמו שפתונים וגלוסים. כל השאר קצת פחות מעניין.

    השבמחק
    תשובות
    1. לדעתי תאהבי את הפורמולה החדשה, כי השינוי לגמרי לטובה ועוד בתוספת משאבה. אני מכורה למייק אפ הזה!
      מסכימה לגמרי לגבי המסקרות של רבלון.

      מחק
  6. אני מאוד אוהבת את המייקאפ של רבלון חבל שאצלי יש בלי משאבה.
    אני מחפשת דרך יעילה להשתמש במייקאפ בלי לבזבז מלא מהחומר...

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.