SLIDER

TAG: צבעי הקשת

"צבעי הקשת" הוא למעשה פוסט שמוקדש למוצרי איפור/טיפוח וגם פרטי לבוש/אקססוריז אהובים בצבעי הקשת השוני. ובפניה האישית לכל הבלוגריות שקוראות את הפוסט הזה, ראו את עצמכן מתוייגות ואשמח לקשר לפוסט שלכן כאן!
אדום הוא לא מהצבעים האהובים עלי בכל הנוגע בלבוש, אבל לדעתי מדובר בצבע מאוד נשי ובמובן מסויים אפילו סקסי.


את הגאדג'טים שלי אי מעדיפה בגווני האודם והורוד וכרגע זה כולל את גלקסי 3 והכיסוי האדום החדש שלי, מצלמה קומפקטית של ניקון באדום-ורוד מטאלי (שאיתה אני מצלמת) והיד עוד נטויה.
לק בגוון אדום זה הכי קלאסי שיש בעיני, גם אם לא הכי מקורי. כשיש לי חשק ללק אדום, זה ללא ספק ה-"Mistress" של Ciate, אדום נקי עם פורמולה מושלמת.
שפתון אדום הוא גם לא ברירת המחדל שלי תתפסו אותי איתו רק באירועים מיוחדים. השילוב המנצח שלי כרגע הוא עיפרון שפתיים אדום של Rimmel שקניתי לאחרונה ומאוד אהבתי את המרקם המעט רך שלו ושפתון אדום "Lady Bug" של MAC (כפי שנצפה בפוסט כאן).
כתום!
אחד מקרמי הגוף האהובים עלי הוא "Milky Orange" של Fruttini, מותג טיפוח גרמני. לצערי אפשר להשיג אותו רק בחו"ל (ודי בזול יש לציין), את שלי קניתי ברשת Muller במינכן. יש לו ריח ממכר של סוכריות טופי שגם נשאר לאורך הזמן ובפעם הבאה אדע להביא לי אספקה יותר גדולה ממנו.
עוד פריט כתום שנמצא באופן קבוע בתיק שלי הוא Chubby Stick של קליניק בגוון "Oversized Orange". למרות שלא מדובר כאן בתגלית מרגשת ולא בגוון מאוד מיוחד, זהו שפתון יומיומי מוצלח ביותר. הוא נותן לשפתיים גוון עדין שנע בין כתמתם וקורלי ובלתי מורגש על השפתיים.
אני חושבת שאין צורך להציג את המברשות של Real Techniques ואחת האהובות עלי והשימושיות ביותר היא Expert Face Brush. היא מאוד דחוסה ויחסית קשיחה, לכן אני מאוד אוהבת להניח בעזרתה מייק אפים עם מרקם יותר סמיך, כמו Colorstay של רבלון או Double Wear Light של אסתי לאודר. היא מצליחה לטשטש אותם טוב ומהר מבלי להשאיר סימני מריחה. מה שכן, מצאתי אותה פחות מוצלחת להנחה של מייק אפים נוזליים במרקם יותר קליל, כמו ה-Healthy Mix של בורז'ואה, והעדפתי להשתמש ב-Buffing Brush להנחה שלהם.
צהוב הוא הצבע שכמעט ולא תמצאו אצלי, לא בפרטי הלבוש ולא באוסף האיפור.
אספתי פריטים בודדים בצבע זה שאני דווקא מאוד נהנית  להשתמש בהם. אחד הלקים הקיציים האהובים עלי הוא "Lemon Fizz" של צ'איינה גלייז, צהוב "לימון" במרקם טיפקסי מעצבן, שנרא כמעט זוהר ומאוד בולט. אני מאוד אוהבת אותו בפדיקור!
צללית "All That Glitters" של MAC אמנם לא ממש צהובה, אבל בגלל שהיא מגיעה בגוון זהב צהוב, זה הופך אותה לסוג של גרסה לבישה של צהוב. אחת הצלליות המפורסמות של מאק ואחת האהובות עלי באיפורים הניטרליים והקלילים יותר, עם מרקם מושלם וגוון שמבחיט מאוד את צבע העיניים שלי.
האקססורי היחיד שלי בצהוב נמצא ברקע וזהו צעיף השיפון מ-H&M עם פרפרים צבעוניים על רקע צהוב עז.
אם מדברים על צבע ירוק, אז הגוון המועדף עלי הוא ירוק מנטה!
אחד הלקים האהובים עלי באוסף וגם הוא מושלם בעיני לקיץ: "Mint Candy Apple" של Essie. בדומה ללק הצהוב שהראיתי מקודם, גם הוא במרקם טיפקסי עבה וקצת מעצבן, אבל התוצאה הסופית שווה את המאמץ!
קרם הגוף מסדרת "Magical Leaves" של לאוקסיטן הוא אחד האהובים עלי בתקופה הזאת. המרקם שלו די נוזלי, אבל בזכות חמאת השיאה הוא מאוד עשיר. וגולת הכותרת היא הניחוח כמובן, שמשלב תווים חמצמצים על רקע ניחוח מתקתק וחמים, לא משתלט, אבל מספיק דומיננטי ונשאר לאורך הזמן. החסרון היחיד שלו מבחינתי הוא האריזה, שבדומה לכל קרמי הגוף של לאוקסיטן לא מצויידת במשאבה.
עוד פריט אהוב הוא גופיה די פשוטה שקניתי לאחרונה במנגו, בעיקר בגלל הצבע שלה.
כשחשבתי על תכלת, משום מה הדבר הראשון שעלה לי בראש הוא צללית התכלת המפורסמת שהייתה כל כך פופולרית בשנות ה-80 וחלק מהנשים נאמנות לה אפילו עד היום (וזה כולל את אמא שלי). אם נעזוב בצד את הנוסטלגיה, אחד המוצרים שגיליתי לאחרונה ומאוד אהבתי הוא קרם ההגנה לפנים עם SPF30 של ד"ר פישר, מסדרת ה-Young. לרוב קרמי ההגנה לפנים שניסיתי עד עכשיו יש מרקם כבד ודי שומני שלא מסתדר טוב עם מייק אפים. הקרם של ד"ר פישר הפתיע לטובה והצליח לא לפגוע בעמידות המייק אפ וגם לא להכביד על העור ולא להלבין את העור, למעשה לא הרגשתי אותו בכלל. ניחוח הקוקוס העדין רק מוסיף לחווית השימוש!
כפי ששמתן לב, יש לי לק אהוב כמעט בכל קטגוריה וכן זהו "Sunday Funday" של צ'איינה גלייז שיצא בקולקציית האביב האחרונה.
אחד הבשמים האהובים עלי הוא "Noa Perle" של Cacharel (תקליקו כאן לפוסט)
כחול כהה הוא צבע מושלם לג'ינס ואחד האהובים עלי כרגע הוא סקיני של Top Shop בגזרת Leigh. הוא בגזרה גבוהה ומאוד, אבל מאוד צמוד. למרות שהוא מגיע בערך בטריליון צבעים, בחרתי בכחול כהה מאוד ואני ממש אוהבת אותו, כי למרות שהוא צמוד וכביכול עלול להבליט את מה שלא צריך, הוא מאוד מחמיא על הגוף.
אחד האקססוריז האהובים עלי הוא טבעת ענקית עם אבן כחולה מנצנצת שקניתי לפני המון זמן ביריד המעצבים של יום שישי בגן העיר בתל אביב (אין לי מושג אם הוא עדיין מתקיים שם). היא עלתה גרושים, אבל נראית יפיפה על היד, אחת המציאות המוצלחות שלי!
את מי הפנים של לאוקסיטן מסדרת "Immortelle" כבר הצגתי בפוסט הטיפוח המורחב ומאז כבר הספקתי לסיים אותם. מאוד אוהבת את המוצר הזה, נהנית להשתמש בהם אחרי ניקוי הפנים בבוקר ובערב, לפני קרם לחות, חייבת בקבוק חדש!
סגול הוא אחד הצבעים האהובים עלי באופן כללי ולפוסט הזה בחרתי כמה מוצרים שנשלפים הכי הרבה ממגירת הטיפוח.
הראשון הוא הבושם האהוב עלי כרע, "Jeanne Couture" של לנוון (תקליקו כאן לפוסט המורחב).
ואי אפשר שלא להזכיר שני לקים סגולים יפיפיים: "Talented Scout" של Ciate, סגול קרמי מושלם גם מבחינת הגוון וגם מבחינת הפורמולה המשובחת, ו-"Play Date" של Essie, סגול לילך פסטלי ומרענן.

מקווה שנהניתן מהפוסט הצבעוני, כי אני מאוד נהניתי להכין אותו! ספרו מה הוא הצבע האהוב עליכן באיפור/לבוש/אקססוריז! 

כדאי לבדוק גם: (כאן יכול להיות הלינק שלכן)

גילוי נאות: לק אדום של סיאטה, קרם הגוף של לאוקסיטן, קרם פנים של ד"ר פישר והצ'אבי סטיק התקבלו מהחברות. 

9 תגובות

  1. טאג מקסים!! הלקים של סיאטה משדרגים כל צילום, הם כ"כ מפתים והצבעים שלהם מהממים. תודה על פוסט מצוין ויום צבעוני ושמח יקירה! ♥

    השבמחק
  2. יופי של פוסט, נהניתי!

    השבמחק
  3. צבעים מהממים! מתחברת לכולם למעט צהוב. באמת צבע שלא עושה לי את זה.

    השבמחק
  4. פוסט כיפי :)
    אני חושבת שאתקשה למצוא מוצרים לאדום (מלבד שפתונים/גלוסים) וצהוב, שני צבעים שאני הכי פחות מתחברת אליהם.
    הגוון האהוב עליי כאן גם מבחינת המוצרים הוא סגול :)

    השבמחק
  5. יאא בטעות נמחקה לי התגובה. אז מה שכתבתי - פוסט צבעוני ומקסים כמוך! :) אהבתי

    השבמחק
  6. איזה פוסט צבעוני וחמוד =) לא פלא שכמעט בכל קטגוריה היו לקים. הדבר הקטן הזה שאיתו אפשר להתפרע בלי גבולות

    השבמחק
  7. וואו איזה פוסט צבעוני ומושקע !! נהניתי מאוד לקרוא !
    כל הלקים עושים לי חשק להתמרח בהם..בייחוד אהבתי את ה Sunday Funday וכמובן ה Mint Candy Apple :) הסקיני ג'ינס הכחול הזה נראה ממש יפה !

    השבמחק
  8. כל הכבוד לך על ההשקעה העצומה והפוסט המקסים! סופר. כיף. ויפה.

    השבמחק
  9. "השאלתי" ממך את הפוסט! מוזמנת לבקר :) http://lifestyleisrael.blogspot.co.il/2013/07/blog-post.html

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.