SLIDER

מותג הלקים Seche הגיע לארץ

תמיד כיף לראות מותג שעושה עליה לארץ, עוד יותר כיף כשמדובר במותג לקים ותיק! אני חושבת שכולן כבר מכירות את מייבש הלק ה מעולה Seche Vite ("סש ויט" = מייבש מהיר מצרפתית) ועכשיו המותג "Seche" התחדש גם בליין הלקים הצבעוניים.
"Seche" נוסד ב-1991 והחברה עסקה בפיתוח ושיווק של מוצר אחד בלבד, המייבש המהפכני שלהם "Seche Vite", שהיה ה-Top Coat המקצועי הראשון שיבש את הלק במהירות יוצאת דופן, שמר על ברק הלק ולא גרם להצהבה של הציפורן. עד היום המייבש של המותג נחשב בין הטובים ביותר. לאחרונה המותג נמכר וכיום שייך לחברה שמייצרת בין היתר את Ardell (מותג הריסים המלאכותיים) ואת China Glaze.


קולקציית הלקים של Seche כוללת כרגע 32 גוונים וצפויה להתרחב עוד בהמשך. מהתרשמות שלי, מדובר בגוונים סולידיים, יחסית לקולקציות של המותגים המקבילים שמנסים לרגש אותנו ולהמציא את עצמם מחדש. הפעם לא מדובר בריגוש, עבור מכורת הלקים בכל אופן, וניתן למצוא כאן את אדום הקרמי על שלל גווניו וורודים, גוונים "מושחרים" שונים לצד "ניודים" טבעיים. לא תראו כאן נצנצים, גליטרים או אפקטים אחרים. לצד הליין הקבוע יש גם את קולקציית האביב קיץ הנוכחית "Prim and Polished" שכוללת 6 גוונים פסטליים.
הלקים של Seche פותחו על בסיס הפורמולה של המייבש ומבטיחים יבוש מלא של לק תוך דקות ספורות וגם מרקם עשיר ואטימות מלאה כבר בשכבה אחת.
קיבלתי להתנסות 2 גוונים מתוך קולקציית "Prim and Polished":
"Casually Cool", תכלת פסטלי במרקם "טיפקס". בבקבוק רואים שיש בו גם מיקרו שימר עדין מאוד, אבל הוא לא בא לידי ביטוי על הציפורן.
"Dainty Decadence", ורוד בייבי במרקם "טיפקס", נראה כמו דיופ של "Blush Charm" של סאלי הנסן וגם דומה מאוד ל-"Van'd Go" של Essie (אם כי האסי קצת יותר בולט ממנו ונוטה קצת יותר לאפרסקי).
מרקם "טיפקס" הוא אחד הקשים לעבודה ולא משנה אם מדובר במותג עממי או מקצועי. שני הלקים בעלי מרקם קרמי עבה והיו די מאתגרים להנחה. בשכבה הראשונה הם היו לא אחידים, לכן אי אפשר להסתפק בשכבה אחת וחייבים את השכבה השניה כדי להגיע לאחידות וכיסוי טוב. היבוש אכן די מהיר, אבל ברגע שמניחים 2 שכבות חייבים להוסיף שכבת מייבש שגם מקנה להם גימור מבריק יותר ומוסיף לאחידות. אפשר להגיד שדי נלחמתי בהנחה של הלקים האלו ובתמונות רואים את התוצאה הסופית אחרי ניקוי מאסיבי של העור מסביב לציפורן. אם בא לכן לנסות לקים של "Seche", לדעתי עדיף לדלג על המרקם הטיפקסי וללכת על לקים במרקם קרמי רגיל (כמו ה-"Rendezvous" המקסים ששחר ניסתה).

את הלקים של "סש" ניתן להשיג ברשת נייל סטודיו או במכוני מניקור תמורת 49 ש"ח.

גילוי נאות: הוזמנתי להשקה מטעם החברה, הלקים התקבלו לסקירה. 

8 תגובות

  1. הפסטלים האלה מהממים עלייך שזה אין לתאר!
    אמנם סיוט להנחה, אבל לפחות נראים עלייך נהדר.
    סשה ויט הוא אחד המייבשים האהובים עליי (למרות שהמייבש של סיאטה תפס את מקומו במקום הראשון), אבל אני מודה שליין הלקים שלהם קצת פחות מעניין אותי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      המרקם שלהם קשה מאוד לעבודה וכרגע אני מעדיפה לקים שלא צריך להילחם איתם.
      אני גם מאוד אוהבת את סש ויט ואת סיאטה, שניהם מעולים!
      הלקים לא מרגשים גם אותי, גוונים יחסית סולידיים

      מחק
  2. וואו הלקים נראים מהממים!
    השאלה שלי האם זה שווה את זה, או להסתפק בפשוטים יותר?

    השבמחק
    תשובות
    1. שאלה קשה, לדעתי זה תלוי בהעדפות שלך.
      קשה לי לענות לך, כי שני הלקים שניסיתי היו קשים להנחה, לכן במקרה שלהם הייתי משאירה אותם למקצועיות. הלקים במקרם קרמי יפים מאוד ומתייבשים מהר, מצד שני הצבעים לא ממש מרגשים וחדשניים. אז לדעתי כן שווה מבחינת האיכות (ולדלג על המרקם הטיפקסי), מצד שני במחיר הזה יש לא מעט אלטרנטיבות מצויינות.

      מחק
  3. יפים לך אבל אם זה באמת נדרש מאמץ כזה אני מעדיפה לוותר

    השבמחק
  4. איזה קטע, לא ידעתי שהם התחילו את דרכם עם המייבש שלהם :)
    אני חושבת שהלקים שלהם בעיקר פרקטיים, כל אחת יכולה למצוא שם משהו שיתאים לה. במקרה שלנו... פשוט יש לנו כבר כ"כ הרבה מקבילות ללקים שלהם, ככה שזה לא הכי מרגש אותנו.

    השבמחק
  5. הגוונים הפסטליים מקסימים והצלחת להביא אותם לגימור מעולה.
    לצערי ניסיתי רק אחד, וכפי שציינת- קשה למרוח אותו.

    השבמחק
  6. הגיע הזמן! יש להם אחלה לקים :)

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.