SLIDER

גם אני אימצתי! תכירו את סמי

הפוסט של היום מוקדש לנושא של עידוד האימוץ של בעלי החיים וממשיך את סדרת הפוסטים שעלתה בדיוק לפני שנה. את שולץ כבר הכרתם בשנה שעברה, השנה מגיע תורו של סמי!


זה קרה ב-29 לפברואר בשנה שעברה. היה יום הזוי לגמרי, גשום מאוד וקר במיוחד. נסעתי להסתובב בקניון ואחרי שהשופינג לא הצליח, יצאתי החוצה ואז ראיתי חתול צעיר שהסתובב בין האנשים, חיפש תשומת לב ואפילו ניסה לשחק.
זה לא קורה לי הרבה, למרות שתמיד כואב לי לראות את חתולי הרחוב, אבל הפעם נעמדתי דום ולא יכולתי ללכת משם מבלי לדעת שהקטנצ'יק יהיה בסדר. בשלב הראשון נרכשה פחית של מעדן שחוסלה במהירות ולאחר מכן קיבלתי את מיטב התודות שחתול יכול להעניק, הוא הסתובב סביבי, גירגר בקולי קולות ולא נתן לי ללכת.
אחר כך הגיע הטלפון לבן זוגי ואמרתי שנראה לי שמצאתי חבר לשולץ, כי גם ככה חשבנו על אימוץ של חתול נוסף. מה שנשאר הוא ללכוד אותו, להביא הביתה ולהתחיל תהליך של התאקלמות והתרגלות ל"חיי המותרות" של חתול ביתי מפונק.
 מניסיון שלישי הצלחנו ללכוד את סמי ובדיעבד היינו צריכים למצוא מישהו שמנוסה בזה, אבל לא היה לנו זמן לכך. סמי הועבר לדירה והתמקם במרפסת למשך שבועיים, בבידוד מוחלט משולץ כדי לתת להם להתרגל לנוכחות אחד של השני בהדרגה. לא אשקר, ההתאקלמות שלו הייתה קשה, בעיקר כי הוא פחד המון, שולץ היה בלחץ ממנו (למרות שלא בא במגע איתו בשלב הראשון) והאוירה בבית הייתה קצת מתוחה.
 בתקופה הזאת גם חיפשתי לסמי בית ופרסמתי מודעה, אבל ככל שעבר הזמן נקשרתי אליו יותר ויותר וכאשר קיבלתי טלפון מבחורה שרצתה לאמץ אותו, הודעתי לה שהחלטתי שסמי נשאר איתנו.
 מימיו הראשונים סמי עבר טיפול אצל וטרינר ובהמשך גם סירוס. אספנו אותו בסביבות בן כ-6 חודשים במשקל של 3 קילו ותוך כמה חודשים הוא הפך לשמנמן וגידל כרס.
 השמנמן אוהב: לישון על הידיים או ליד, לאכול ולהשאיר צלחת נקיה לחלוטין, לרוץ אחרי קרן לייזר, לגרגר כמו טרקטור, להתלטף, להסתובב בין הרגליים ולפהריע ללכת, להתחנף בכל הזדמנות וכמובן להציק לשולץ.
סמי איתנו כבר שנה ואנחנו לשניה לא מתחרטים על ההחלטה לאסוף אותו.
אהבה לבעלי החיים מגיעה בכל מיני צורות ויכולה להיות האכלה של חתולי הרחוב, דאגה לבעלי החיים במצוקה, התנדבות בעמותות השונות, אומנה ומציאת הבית המתאים עבורם וכמובן האימוץ. גם אם לא בא לכם כרגע לגדל כלב או חתול, אל תשארו אדישים, שימו לב למה שקורה מסביב. אם החלטתם לאמץ, מזל טוב! תזכו לחבר פרוותי שיכניס לחייכם הון אנרגיות חיוביות ואהבה אינסופית.

לעוד סיפורי אימוץ הקליקו:
לפוסט של ליאן ושטפי
לפוסט של מישל וג'ורג'י 
לסדרת הפוסטים של שנה שעברה הקליקו כאן.

8 תגובות

  1. כל כך כיף לקרוא ולשמוע סיפורים כאלה. אני גדלתי עם בעלי חיים ויודעת להגיד בודאות שהם הופכים להיות חלק מבלתי נפרד מהמשפחה. כל הכבוד לכם!

    השבמחק
  2. אנונימי17.2.2013, 7:36

    חמדמוד כזה!!!!

    השבמחק
  3. חמוד, ובהחלט בר מזל שהגיע אלייך :)

    השבמחק
  4. אוי איזה חמוד!!
    הוא נראה כ"כ נעימי ומצחיקי... מצא לו אחלה של בית.

    השבמחק
  5. איזה יצור חמוד!!
    חתולי רחוב מסכנים קורעים לי את הלב :( אימצנו שתיים ״רשמית״ ואנחני משתדלים להוציא החוצה שאריות ולהשאיר כלי עם מים, אבל זה בפירוש לא מספיק :/

    השבמחק
  6. אוי מתוק!!! ללכוד חתולים זה קשה, יש לי כ"כ הרבה סיפורים וצלקות מנסיונות... סחטיין שהצלחת בניסיון השלישי =) היצורים האלו באמת לא חכמים במיוחד אם הם מתעקשים לעשות לנו את החיים קשים כשאנחנו רק רוצים לתת להם בית שראוי למפונקים שהם P:
    והוא פשוט יפיוף

    השבמחק
  7. אני לא טיפוס של חתולים, אבל כמו שאת אומרת, צריך לא להיות אדישים.
    המעט שלי (בנוגע לחתולים) זאת קערת מים כשהטמפרטורות מתחילות להשתולל (כמו בסופשבוע שעבר). היה לי טבעי לגמרי, להוציא קערת מים לחתולים שאני מעולם לא ממש נתקלת בהם בחוץ (חתולים נורמליים לא מחפשים חברה של בחורה שמסתובבת עם תפלץ כלבי גדול..).
    בעולם הכלבים, זה אחרת. דבר ראשון אני חושבת שכל אחד עושה את מה שהוא יכול, את מה שהוא רוצה לעשות, וזה תמיד טיפה בים, אבל לטיפה הזו יש משמעות אחרי הכל. לקחתי על עצמי לפני כ 3.5 שנים את תפקיד המזכירה והגזבריתשל המועדון הישראלי לדני ענק. על פניו, מה לזה וטובת כלבים? אולי לא הרבה. אבל בעיני, האדם הוא זה שעושה את התפקיד. אחד הדברים שחשובים לי - רווחת הכלבים. לכן תמיד כאשר מגיע לאוזני שיש דני שמחפש בית (עם או בלי תעודות) אני תמיד עושה את המירב למצוא לו בית. וב 3.5 השנים האחרונות, כל הכלבים ששמעתי עליהם גם מצאו בתים חמים, רובם תוך פחות משבוע (!), חלקם יותר (כל אחד והסיפור שלו כמובן). ואני חייבת לציין שכל פעם מחדש מרגש אותי לראות את חברי המועדון נרתמים למען אותם כלבים.
    כששואלים אותי למה אני גזענית ופועלת רק בשביל הדנים אני עונה שני דברים - 1. יש לי "מאגר" של אנשים שמתעניינים בגזע ומכירים אנשים אחרים שמתעניינים בגזע, כך שקל לי יותר להגיע לבתים פוטנציאליים ו- 2. כמו שכתבתי קודם, כל אחד עושה את הטיפה בים שלו. כל אחד פועל למען מי שהוא חושב שיש באפשרותו לעזור לו.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.