SLIDER

Zoom In: Bourjois "Beauty' Full Volume" Mascara

תכירו את הפינה החדשה שהחלטתי להוסיף לבלוג: "Zoom In"! במסגרת הפינה אקדיש פוסט למוצר אחד ולפרט על חווית השימוש שלי, היתרונות והחסרונות שלו.
על הכוונת היום: המסקרה החדשה מבית Bourjois למראה ריסים דרמטי ומודגש: "Beauty' Full Volume"
בזמן האחרון אני מרגישה מוצפת במסקרות שמתיימרות לגרום לאפקט פנומנלי כלשהו לריסים שלי ורובן מוגדרות כ"מעבות" או "מעניקות אפקט של ריסים מלאכותיים". המירוץ אחרי "הדרמה בעיניים" צבר תאוצה ומעיבוי של פי 2 הגענו כבר לפי 10 והיד עוד נטויה. אין לי ספק שהרוב המסקרות, החל מהחברות העממיות ועד היוקרתיות ביותר, אכן איכותיות ועושות את העבודה, אבל איכשהו שיטת השיווק הזאת כבר מיצתה את עצמה בעיני והייתי שמחה ראות קצת יותר יצירתיות גם באריזות של המסקרות וגם בשיווק שלהן.


על פי המותג: המסקרה החדשה מספקת נפח קיצוני וריסים חלקים כשמי. המסקרה החדשה "Beauty' Full Volume" של בורז'ואה מבטיחה נפח קיצוני וריסים חלקים ורכים, גמישים ומבריקים, ללא גושים וללא תחושת כבדות. המסקרה בעלת מרקם מוס, מוסיפה נפח עד פי 10, בעלת גוון שחור אינטנסיבי. המברשת הרכה, שמורכבת מסיבים בגודל אחיד, תורמת לציפוי מלא של הריסים מהשורש עד הקצה. 
אני משתמשת במסקרה הזאת קרוב לחודש באיפור היומיומי שלי ובסה"כ אני מאוד מרוצה ממנה. כפי שכבר הספקתן להבין, אני מתייחסת להבטחות של המסקרות (ושל שאר מוצרי האיפור והטיפוח באופן כללי) בערבון מוגבל ושופטת את המוצר על פי הביצועים בפועל.

אתחיל דווקא מהמברשת וכאן חשוב לי להדגיש: היא לאתתאים לכל אחת. מדובר במברשת יחסית רחבה עם סיבים ארוכים ודי קשיחים. בגלל המימדים שלה, צריכים להתרגל אליה וללמוד להניח את המסקרה מבלי ללכלך את העפעף שמסביב, לכן היא פחות תתאים לבעלות עיניים קטנות או ריסים קצרים.
בנוסף, הסיבים הקשיחים שלה קצת לא נעימים למגע עם עור העפעף, כאשר מניחים את המסקרה בשורש הריסים. מהבחינה הזאת היא קצת הזכירה לי את "Hypnose Drama" של לנקום שכבר הצגתי כאן בעבר.
במרכז: המברשת של "Beauty' Full Volume", מימין "Colossal Volume Express" של מייבלין, משמאל "Hypnose Drama" של לנקום. 

הפורמולה נהדרת! למרות שכצפוי לא נרשם כאן אפקט עיבוי יוצא דופן, המסקרה נמרחת בקלות והמברשת מפזרת את החומר מהשורש ועד הקצה של הריסים בצורה אחידה. את העיבוי הדרמטי ניתן להשיג בשתיים שלוש שכבות, כאשר גם אם מעמיסים אכן לא נוצרים גושים והריסים נשארים מופרדים וגם רכים למגע.
לאחר ההנחה המסקרה מתקבעת ומתייבשת בקלות, כך שאין צורך בהמתנה ארוכה לא בין שכבה לשכבה ולא בהמשך שיגרת האיפור. הפורמולה אינה "רטובה" כמו במקרה של "Effet Faux Cills" של YSL או "Sumptuous Extreme" של אסתי לאודר (שעוד תופיע כאן בהמשך) ונוטה יותר לכיוון של "High Impact" של קליניק ואחרות מאותה הקטגוריה.

בשימוש היומיומי המסקרה לא נמרחה ולא "נזלה" אל מתחת לעיניים, גם בתנאי מזג האויר הקשים. ההסרה שלה יחסית קלה גם עם מים וגם עם מסירי האיפור שיש ברשותי.
אני לא מבחינה בריח של בושם כלשהו ומרגישה את הריח המוכר של המסקרה, שבמקרה של "Beauty Full Volume" קצת יותר דומיננטי מהרגיל.

בסה"כ לדעתי מדובר במסקרה טובה, שאם מתעלמים לרגע מההבטחות המוגזמות שלה למראה שלא קיים במציאות, עושה את העבודה ומפגינה ביצועים טובים יחסית למסקרות המקבילות מאותה הקטגוריה. אני אישית לא מתחברת למברשת המגושמת והקשיחה שלה, אבל אני מוכנה להתעלם מזה ולהסתדר איתה, כי מאוד אהבתי את הפורמולה ואת המראה הסופי שמתקבל.

אם ניסיתן את המסקרה ויש לכן המלצות/השמצות, זה הזמן לשתף אותי ואת שאר הקוראות של הבלוג בביקורות שלכן! 

גילוי נאות: המסקרה התקבלה מהחברה

11 תגובות

  1. אני מאד מרוצה ממנה :-)מסכימה שהגודל שלה הופך אותה לקצת יותר מורכבת לתפעול, במיוחד למי שיש עיניים קטנות יותר.. אבל עליי היא עובדת מצוין :-) תודה על הסקירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. היא די הפתיעה אותי ואני מאוד נהנית ממנה גם!
      בכיף :)

      מחק
  2. מה יהיה עם בורז'ואה שכל המסקרות שלהם בעלות מברשות ענקיות?
    אני חושבת שהרבה מתקשות עם הסגנון הזה, חשוב שחוץ מסירוק טוב של הריסים המברשת גם תהיה נוחה לתפעול...
    אני בינתיים מרוצה משתי מסקרות של ברוז'ואה שיש לי. בהחלט אפשר לראות שהם יודעים לעשות שם את העבודה

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי את Volume Glamour Ultra Black שלהם עם מברשת כמעט זהה לזו של קליניק, אבל מבחינת הביצועים היא צולעת לגמרי ולא נותנת שום עיבוי.
      המברשת היא החסרון הגדול שלה בהחלט, במיוחד שהיא לא רכה ולא כל אחת תסתדר איתה.
      אני חושבת לנסות את הורוד בהזדמנות הבאה שתהיה לי

      מחק
  3. אני מתה על המסקרות של ברוזואה ניסיתי כבר 2 שלהם ונראה לי שזאת ההבאה בתור ;)
    עשית לי חשק לקנות אותה כבר!!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני ניסיתי 2 סינתיים ומזאת אני מרוצה. אם לקחת בחשבון את המברשת הלא נוחה ואת מוכנה לאתגר, נראה לי שתהני ממנה!

      מחק
  4. עם המסקרה הזו נרשמה אצלי תוצאה של ריסים דרמטיים בפול ספיד, ממש אהבתי אותה
    גם יצא לי להשתמש איתה על מאופרת אחת גם התלהבה מהתוצאה :)

    השבמחק
  5. באופן אישי לא התלהבתי ממנה במיוחד. היא כן מצליחה קצת לעבות ולהדגיש את הריסים שלי, אבל משום מה היא ממש מפילה אותם :/ שזה משהו שכמעט ולא קורה לי
    אהבתי את ההסרה הקלה שלה, רוב החומר יורד בכיף במקלחת

    השבמחק
  6. לא ניסיתי אותה אבל נשמעת בסדר. אני בינתיים אובססיבית לאסתי לאודר והסמצפ'ואס שלה

    השבמחק
  7. היא נותנת אפקט לא רע לריסים והפורמולה שלה טובה למדי.
    אני פחות אהבתי את העיצוב (מגושם בשבילי) ואת המברשת- בתור אחת שאוהבת למרוח מסקרה גם על הריסים התחתונים אני צריכה להתאמץ כדי שהיא לא תלכלך.

    השבמחק
  8. מסכימה איתך לגבי הפרסום של המסקרות, שלא לדבר על זה שבפרסומות לדוגמניות יש ריסים מלאכותיים :/ מה עשינו בזה?

    עקרון אני מחפשת "כרגע" מסקרה מעבה. אבל בסופו של דבר, איבדתי את הסבלנות מלהמתין שזו תצא ובדיוק נפלתי על מבצע שווה על המסקרות של רימל ב ASOS
    לפני כמה ימים נחתה אצלי בבית המסקרה סופר אקסטרה לאש המעוגלת. נחמדת. גם כן שום דבר דרמטי. סה"כ אוהבת את האפקט שהיא נותנת.

    לא בטוחה איך אגיב למברשת הגדולה של המסקרה הזו, אצטרך לחשוב על זה בפעם הבאה שאני מחפשת מסקרה. אולי אבדוק אותה בכל זאת :)


    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.