SLIDER

מגרמניה באהבה: Catrice

מה צפוי שיקרה אם חברה קרובה מגיעה לביקור מחו"ל ומציעה לרכוש עבורך מה שתרצי? במקרה שלי התשובה מובנת מאליה. לא רציתי להפריז בקניות יותר מידי, למרות שבהשמך תראו שבכל זאת לא ממש ריסנתי את עצמי, לכן התמקדתי במותג האיפור "העממי" Catrice.
על המותג דובר לא מעט גם בערוצי ה-You Tube העוסקים באיפור וגם בלא מעט בלוגים שאני קוראת והמוצרים תמיד נראו לי מעניינים בנוסף לביקורות המשבחות והמחיר הנמוך. בגלל שעדיין לא מצאתי אף אתר שניתן להזמין ממנו את מוצרי המותג, קפצתי על ההזדמנות והתחלתי לעבוד על הרשימה, שתפחה ותפחה...


Catrice הוא מותג drugstore גרמני, שמייצר את רוב המוצרים בארופה. הם מציעים מגוון מאוד רחב של מוצרי האיפור וגם אקססוריס במחירים זולים (עד 7 יורו) ועם זאת שמים דגש על איכות ללא פשרות. הפילוסופיה מאחורי המותג היא להפוך את קניית האיפור לחוויה מהנה מבלי לפגוע בכיס ובשביעות הרצון של הלקוחה. בנוסף, הם מתחייבים שהם לא מבצעים ניסויים על בעלי חיים גם אם מדובר במוצרים עצמם וגם אם מדובר במרכיביהם.

המוצר שהכי סיקרן אותי היה צלליות הקרם החדשות "Made to Stay"
בחרתי ב-4 גוונים מתוך 6 שקיימים כרגע במגוון.

060 "Jennifer's Goldrush" 
באתר המותג הגוון נראה שונה לחלוטין ובמציאות התגלה כירוק זית שמתקבל די בהיר על העפעף. אם משתמשים בצללית לבדה היא דורשת כמה שכבות כדי להגיע לגוון רווי. הגימור הוא שימרי ומתקבל מראה מעט "רטוב".

080 "Copper & Gabbana"
הצללית הבהירה ביותר בסדרה שהכי מתאימה להיות הבסיס לצלליות האבן הרגילות ותוסיף להן עומק וברק. הגוון הוא כתמתם עם תוספת נדיבה של שימר. בדומה לצללית הירוקה גם היא דורשת כמה שכבות כדי להגיע לגוון קצת יותר דומיננטי ורווי. יאמר לזכותה שלמרות הנוכחות הדי דומיננטית של שימר, הוא לא נושר אל מתחת לעיניים גם אם אני מניחה את הצללית בעזרת מברשת (לרוב זאת E25 של סיגמה).

020 "Romans Gone Bad"
מדובר בגוון מטאלי כסוף שיהיה מושלם לעונה הקרה של השנה. חיפוש קצר בגוגל העלה שמדובר ב"כפילה" כמעט זהה ל-"Skinny Jeans" המפורסמת של Benefit (קליק להשוואה).

050 "Metall of Honor"
היא הייתה הכי קשה לצילום, כי מדובר בגוון כמעט דואוכרומטי. הבסיס שלה הוא חום בתוספת שימר עדין בגוון חאקי ירקרק. היא האהובה עלי מבין ה-4 והיא גם הפיגמנטית ביותר.
באופן כללי המרקם של הצלליות נוח מאוד להנחה וטישטוש. הן מרגישות יותר "נוזליות" למגע, לעומת ה-Color Tattoo של מייבלין או ה-Paint Pots של MAC שמרגישים יותר "עבים" ויותר קרמיים. את הצלליות הבהירות כבר ניסיתי בפני עצמן והעמידות הייתה מצוינת במשך כ-5 שעות (מעבר לזה עדיין לא בדקתי). אני מעדיפה להניח אותן בעזרת האצבעות ורק במקרה של הצלליות הכהות אני מעדיפה להניח ולטשטש בעזרת מברשת רכה (E25 של סיגמה) וזה עובד מעולה.
אני יכולה להגיד שכרגע אני מאוהבת בצלליות הקרמיות של Catrice בערך באותה המידה שאני אוהבת את ה-Color Tattoo שלי. הן נוחות לשימוש, הגוונים ממש יפים וגם בפני עצמם וגם בתור בסיס לצלליות האבן. אני מקווה שעם הזמן מבחר הגוונים יגדל ויתחדש כי לא הייתי מתנגדת לעוד!
מימין לשמאל: 020, 050, 080, 060
Eyebrow Set:
סט הצלליות לגבות היה מיועד במקור למזוודת האיפור שלי כדי שישמש אותי לעבודות האיפור, אבל קיים סיכוי גדול שהוא יעבור לתיק האיפור האישי כי הגוון הבהיר מתאים לי במדוייק והאריזה שמכילה בין היתר גם פינצטה זעירה ומברשת מאוד פרקטית עבורי גם לשימוש הביתי וגם לנסיעות.

לקים הם אחד מהמוצרים המדוברים ביותר של המותג וקיים מגוון מאוד רחב של גוונים וגימורים שונים שמתחדש בתדירות גבוהה. בחרתי 4 גוונים: 2 קיציים ו-2 לעונה הקרה יותר של השנה.
בינתיים הספקתי לעשות מניקור מלא עם הכתום בלבד.
אני לא מתה על המברשת שלהם, שמצד אחד רחבה וניתן לפזר את הלק באחידות בכמה תנועות בודדות, אבל מצד שני הקצה של המברשת לא ישר וזה גורם למאמץ בהנחה מדוייקת של הלק בשורש של הציפורן. חוץ מזה הפורמולה טובה ומגיעים לאטימות מלאה וכיסוי אחיד בשתי שכבות. העמידות שלהם עלי ממוצעת.

עוד מוצר של Catrice שמקבל לא מעט תשומת לב בקרב "המכורות" הוא האיילינר בג'ל. לצערי קיימים רק 2 גוונים, שחור וחום. בחרתי בחום מס'20 "It's Mambo Nr.2"
הגוון שלו במציאות נראה יותר Taupe (תערובת של חום ואפור) מאשר חום ומזכיר מאוד את "Added Goodness" של MAC.
הוא מעולה! המרקם שלו לא שונה משאר האיילינרים בקטוגריה הזאת, המריחה חלקה וכיפית והגוון רווי ופיגמנטי כך שאין צורך לעבור על אותו המקום מספר פעמים כדי לקבל קו אחיד.

מברשת "Smoky Eyes" נרכשה לגמרי "על הדרך", אבל בסופו של דבר התגלתה בתור מציאה אמיתית!
מדובר במברשת סינטטית דו צדדית באורך כ-12 ס"מ, פרקטית לשימוש יומיומי וגם לנשיאה בתיק האיפור. צד אחד שלה הוא מברשת אלכסונית, שכרגע משמשת אותי להנחה של איילינר. היא יחסית רחבה, אבל הקצה שלה דק ולכן היא מאפשרת יצירה של קו איילינר דק ומדוייק וגם יצירה של זווית מדוייקת של הקצה החיצוני.
הצד השני הוא הכלאה בין מברשת עיפרון לבין מברשת טישטוש. היא טיפונת יותר רחבה מ-E30 של סיגמה והקצה שלה מעוגל. השילוב הזה מאפשר גם הנחה וגם טישטוש של הצלליות ללא מאמץ.

Intensif' Eye Wet and Dry eyeshadow אלו הצלליות האפויות של המותג וכרגע קיים מבחר של 6 גוונים.
הנבחרים הם: "Black or White Swan" מס' 010:
גוון הבסיס שלה הוא שחור ובתוכו תוספת של שימר עדין בגווני זהב וברונזה. הגוון הסופי קצת קשה לתיאור ואני יכולה להשוות אותו עם מראה של צללית שחורה שהניחו עליה צללית אבקה מנצנצת.

השניה: "Charly's Chocolate Factory" מס' 20:
לצערי היא לא שרדה את הנסיעה ונאלצתי להעביר אותה לקופסית קטנה.
במקרה שלה הגוון קצת פחות יחודי מהראשון, אבל עדיין מדובר בצללית פיגמנטית וכיפית לעבודה.

אני מניחה את שתיהן בטפיחות בלבד, אחרת הצבע נהיה חיוור ובלתי נראה על העפעף. הן מתקבלות יפה גם בפני עצמן, אבל המראה היחודי יותר מתקבל אם מניחים אותן מעל בסיס של צללית קרם צבעונית.
אני חושבת שמי שתהאב ותהנה מהצלליות האלו הן החובבות של הפיגמנטים (צלליות אבקה) וצלליות אפויות, שידעו להוציא מהן את מקסימום התועלת. הן פחות יתאימו למי שמחפשת צלליות פרקטיות ליומיום כדי ליצור מראה איפור קליל במינימום מאמץ.
גולת הכותרת של הרכישה הזאת היא הסמקים!
בחרתי בשני גוונים אפרסקיים, אחד יותר עדין ולביש והשני יותר מיוחד וקצת יותר דומיננטי.
"Apropos Aprico" מס' 050 הוא ורוד אפרסקי עדין בתוספת של שימר זהוב. הגוון מזכיר את "Orgazm" של NARS המפורסם, אך לפי התמונות שראיתי ברשת הגירסה של Catrice יותר עדינה פחות ורודה ממנו  (קליק להשוואה)
"Apropos Aprico"
הגוון השני: "Love and Peach" מס' 030, הקורלי המושלם, העירבוב המוצלח של הכתום והורוד בגימור מאט יוצרים הסמקה שנראית טבעית ו"בריאה". בנוסף, ניתן לבנות את עוצמת הגוון בהדרגה, כך שיתאים גם לבהירות וגם לגווני העור הכהים יותר.
"Love and Peach"
בסווטצ' לא טישטשתי את הסמקים בכוונה והעמסתי שכבה די נדיבה כדי להמחיש את הגוון. בהנחה עם מברשת סומק מקבלים גוון הרבה יותר עדין וקשה מאוד להגזים איתם ולהגיע למראה "הליצני" הלא רצוי.
הסמקים מעולים בעיני מכל הבחינות, החל ממבחר הגוונים ועד המרקם הפודרתי והנוח לטישטוש ולשליטה בעוצמת הגוון.

אני מאוד מרוצה מהקניה הזאת ונהנית מכל המוצרים שהצגתי כי האיכות שלהם מעולה. לא ציינתי מחירים, כי אני לא יודעת כמה עלה כל מוצר בנפרד ובקניה מרוכזת הכל ביחד עלה כ-300 ש"ח. לפי האתר של המותג, משווקים את Catrice ב-6 מדינות באירופה (גרמניה, אוסטריה, שוויץ, קרואטיה, ספרד ופורטוגל) וניתן למצוא כתובות של החנויות באתר.
בעוד חודש אני אטוס לגרמניה, לכן זאת לגמרי לא ההופעתו האחרונה של המותג בבלוג!

14 תגובות

  1. חזרתי לא מזמן מבודפשט וגם שם קטריס נמכרים בדראגסטורס..רכשתי גם כן את צללית הקרם בגוון 05 ואת האייליינר ג'ל ובנוסף גם שני ליפגלוסים שאני מאוד מאוד מרוצה מהם! תתחדשי !

    השבמחק
  2. אהבתי מאוד! החברה הזו סיקרנה אותי זמן רב אז תודה..רק חבל שאין להשיג בארץ, וגם בקושי באיביי:(

    השבמחק
  3. הסמקים, הלקים והאייליינר ג'ל ניראים מעולה!! תתחדשי על הכל :-)

    השבמחק
  4. ערכת גבות, סמקים וצלליות קרמיות - אלי! זה נראה מדהים!

    השבמחק
  5. הכל נראה מעולה, תמשיכי לרסן את עצמך ככה ;-)
    הייתי שמחה לקצת ביקורת אחרי שתשתמשי, בעיקר עמידות... לפני שאני רצה לעשות בעצמי רשימה של מוצרים

    השבמחק
  6. חברה שלי נוסעת עוד מעט לגרמניה ובזכות הפוסט המקסים שלך ידעתי בדיוק מה לבקש!
    הצלליות נראות מעולה והלקים כל כך יפים :) תתחדשי!

    השבמחק
  7. איזה מגניב! תתחדשי על הכול :) כל המוצרים סחטו ממני קריאות התלהבות ו"בא לי גם!"

    השבמחק
  8. איזה דברים שווים! איך בא לי להיות בדוכן שלהם

    השבמחק
  9. איזה כיף! תתחדשי :)
    אני אשמח לראות איזה איפור את עושה עם הצלליות

    השבמחק
  10. מעולה, תודה רבה!
    אני גרה בשוויץ ובדיוק היום נתקלתי במותג בחנות. זכרתי שכבר קראתי משהו עליו אז חזרתי לחפש שוב בפורום :)

    השבמחק
  11. תתחדשי! יש להם בהחלט מוצרים מעולים והשילוב של ייצור באירופה ומחירים נוחים ביותר רק גורמת לי לאהוב אותם עד מאוד.

    השבמחק
  12. גם אני הסתקרנתי מקטריס וגם חשבתי לדגום אותם בחופשה בגרמניה שבסופו של דבר לא יצאה לפועל :( אולי עוד אגיע אליה.. אבל נראה לי שרק בחורף.. (מסתכלת החוצה וכבר רואה את ניצני החורף באויר..)
    לא ממש בדקתי אילו מוצרים יש להם, ידעתי על הלקים בעיקר לא ידעתי שיש להם צלליות קרם, אבל אני משערת שזה מאוד טרנדי עכשיו ;)
    הגוונים נראים נפלא! אני לא מרגישה שבנגזרת הזו אני צריכה הרבה מבחר האמת, אבל בכל מקרה, ארבעתם ממש יפות.
    ממש חמודה הערכה לגבות! אני מבינה לגמרי למה החלטת להשאיר אותה לעצמך!
    מתוך ארבעת הגווני אני מעדיפה את הטורקיז ואת הכתום, האדום נחמד והאפור לפחות ככה לא ממש מדבר אלי
    האיילייר בגוון ממש "נוח" - והכוונה שלי, שלפעמים כשרוצים מראה מרוכך ולא רוצים להשתמש בשחור, גוון כזה, שהוא בין אפור לחום הוא אידיאלי.
    לי יש "אפור אספלט" של אינגלוט שהוא מאט ואני מאוד אוהבת את האפקט שלו בימים שאני רוצה מראה מוקפד אבל לא מודגש מידי.
    המברשת הדו צדדית נראית סוף!
    הצלליות האפויות הן בדיוק מה שאני *לא* מחפשת.. אבל עצה בכל זאת - אפשר בהחלט לדחוס צלליות אפויות (ניסיתי עם אחת של פופה) כך שאם את רוצה "להחזיר" אותה לעצמה זאת אופציה.
    האמת אני שוקלת לרכוש את הצלליות האפויות של פופה שהן פיגמנטיות ויפות. אבל זה יהיה רק אחרי שארכוש את פלטת DOME של Z פלטה (שעמוקות מספיק בשביל צלליות אפויות)
    הסמקים נראים נהדר! בעיקר האפרסקי ;)
    300 ש"ח זה אולי לא מעט כסף בסה"כ אבל לכמות הפריטים שווה לגמרי!!
    איזה כיף לך שאת טסה לגרמניה!!! בקרוב אצלי!!!

    השבמחק
  13. גררר... פשוט גררר...
    כבר הרבה זמן שאני מפנטזת על מוצרים של החברה הזו וככה את באה לך עם הפוסט המהמם הזה ועושה לי חשק לשבור את המחשב?!
    הצלליות מעלפות וכך גם הלקים...
    בעצם- מה לא?
    אפשר להיות חברה שלכן גם?!

    השבמחק
  14. אני מתה על המוצרים של החברה הזו אני מאוהבת בקונסלרים שלהם במיוחד 030 שהוא נותן כיסוי סופר מושלם.. בנות לעידכונכן אני יכולה להשיג אותם בקלות למי שמעוניינת שתפנה אלי למייל areej153@gmail.com יהיו טיפה יותר יקרים פה אבל נשארים בטווח מחיר שמתאים לכל אחת

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.