SLIDER

הכוכבים של מאי

הכוכב הראשון של מאי הוא למעשה הכוכב הנצחי שלי, הבושם שתמיד נמצא ברשותי ואחד שאני חוזרת לקנות שוב ושוב כבר הרבה שנים: "L'eau Par Kenzo" של קנזו.
מדובר באחד הבשמים הותיקים והמוצלחים שיצא לראשונה בשנת 1996. הבקבוק עבר שינוי (הבקבוק הקודם), אבל הניחוח נשאר אותו ניחוח ממכר. אני לא זוכרת במדויק, אבל בחישוב גס מדובר בבקבוק השביעי או השמיני שקניתי, כי זהו ללא ספק ה-signature scent שלי.
כמו שכבר ניתן לנחש מעיצוב הבקבוק הנקי, שמזכיר קוביה של קרח או גלים של מים צלולים, מדובר בריח רענן ואפילו קריר, הכי נקי והעם זאת לא פשוט ולא שטחי, עם תווים פרחוניים לצד נגיעות פירותיות ורמז של חמימות מתובלת. מדובר בריח מקורי, שאין לא כפילים ואי אפשר לבלבל אותו עם אף בושם אחר.
העמידות שלו עלי מצויינת, על אף שמדובר בבושם EDT (הפחות מרוכז). כמובן שחייבים לבדוק את עניין העמידות לפני כל קניה של בושם כי זה עניין מאוד אינדיווידואלי.
מחיר מלא: 520 ש"ח ל-100 מ"ל. את שלי קניתי ב-35% הנחה במשביר.

הכוכבת הבאה היא הצללית האהובה עלי מכולן. אם היו שואלים אותי איזו צללית הייתי בוחרת מכל האוסף שלי, זאת ללא ספק הייתה "Patina" של MAC.
כבר הראיתי אותה בפוסט "איפור היום", ומאז היא מככבת אצלי כמעט בכל איפור עיניים. זאת אחת הצלליות הבודדות שלקחתי איתי לנסיעה, כי ידעתי שלא ממש יהיה לי זמן להשקיע באיפורים מורכבים. אני מאוד אוהבת להשתמש בה solo על כל העפעף ורק לתחום את קו הריסים העליון בעיפרון חום.

לעומת זאת, את הצללית הבאה לקח לי די הרבה זמן כדי לגלות ולהתאהב בה: "Get Figgy" של Benefit.
מדובר בצללית קרם מסדרת "Creaseless Cream Shadow/Liner" המוצלחת של בנפיט. הזמנתי אותה מ-strawberrynet.com לפני די הרבה זמן ומאז השתמשתי בה פעמים ספורות, כי לא ממש התחברתי לגוון ולעובדה שזאת צללית שכנראה הכי יפה לבדה, ללא תוספת של גוונים אחרים.
החודש גיליתי אותה מחדש, אחרי שיצרתי בעזרתה ובעזרת עפרון שחור מראה עיניים מעושן עדין והכי חשוב סופר זריז! יש לה מרקם מעולה שמצד אחד מאוד פיגמנטי ומצד שני מטשטש ממש בקלות. בגלל המרקם הקרמי שלה היא לא עמידה בפני עצמה לכן חייבים לקבע אותה עם צללית אבן כדי להגיע לעמידות מקסימלית. אני משתמשת ב-"Twinx" של MAC שהיא מאוד קרובה אליה מבחינת הגוון.
מרוב שאהבתי אותה כבר נהיה לי חשק לצלליות נוספות מהססדרה.

הכוכב הבא נמצא אצלי כבר מהקיץ שעבר ובדומה לשתי הצלליות שהצגתי עכשיו גם הוא משמש אותי לאיפורים קלים וזריזים: "Perfect cover BB Cream" של חברת Missha הקוריאנית.
מה זה BB Cream רובנו כבר יודעות (ומי שלא מוזמנת להקליק כאן). Missha הוא מותג קוריאני שמציע מוצרי טיפוח לעור, מוצרי איפור, לקים ועוד באיכות מעולה ובמחירים נוחים, כולל מבחר של BB Creams מגוונים שנחשבים לאיכותיים ביותר מאלו שקיימים היום בשוק.
את המותג ואת המוצרים הכרתי לראשונה בטיול בסין בשנה שעברה ואחרי שגיליתי חנויות eBay שמתמחות במוצרי איפור וטיפוח של מותגים קוריאניים ובמוצרי המותג בפרט, החלטתי לנסות את קרם הפלא הזה בעצמי.
היתרון העצום שלו מבחינתי הוא מקדם ההגנה SPF42 שמשולב עם דמי מייק אפ עם רמת כיסוי קלה עד בינונית (תלוי איך מניחים אותו). מבין שני הגוונים הקיימים בחרתי ב-23 (הכהה יותר) שמתאים לגוון העור שלי. יש לו תת גוון אפרפר וככל שבונים אותו יותר על העור כך הוא בא לידי ביטוי יותר, לכן אני תמיד משתדלת להניח כמות סבירה ממנו (בסביבות 2 לחיצות) ולא להגזים. מתקבל גוון עור אחיד וגימור חי ומבריק, שבהתחשב בסוג העור שלי (מעורב עד שמן בקיץ) דורש פידור גם כדי שהעור לא יראה "מזיע" וגם כדי להאריך את חיי המייק אפ. הוא לא ממש עמיד (ולא מתיימר להיות כזה), אבל אחרי הפידור שורד יפה ומתחיל לדהות בהדרגה במהלך היום. אני יכולה להשוות את העמידות שלו ל-Healthy Mix Serum של בורז'ואה.
המוצר הזה שימש אותי כל יום במהלך הטיול ועשה את עבודתו נאמנה!
להשיג ב- eBay תמורת 16$ בממוצע כולל משלוח לגודל של 50 מ"ל. (תבדקו כאן וכאן).

הכוכב הבא משמש אותי בעיקר ליצירת מראה של הסמקה טבעית: Creamblend blush בגוון "Something Special" של MAC.
הכוכב הזה, בדומה לצללית של בנפיט שראיתן מקודם, שייך לסוג המוצרים שלוקח לי זמן לגלות אותם ולהתאהב בהם. סומק הקרם הזה של MAC היה קניה ספונטנית לגמרי, כי הייתי סקרנית לנסות מוצר חדש וטכניקת איפור קצת שונה ממה שאני רגילה. בפועל, זנחתי אותו די מהר כי הרגשתי שאני משקיעה בהנחה שלו קצת יותר מידי זמן וגם אחרי שמפדרים מעל הסומק הוא מאבד מהיופי שלו ומקבל את הטקסטורה של סומק רגיל.
לא מזמן התחלתי לגלות אותו מחדש ולהשתמש בו ליצירת מראה איפור טבעי זריז. השילוב האהוב עלי כרגע: BB Cream של Missha, קונסילר, סומק קרם ומסקרה. "Something Special" יוצר הסמקה שנראית טבעית בזכות הגוון הורדרד-קורלי שלו ואני מאוד אוהבת את התוצאה.

השפתון של החודש ללא ספק היה Rouge G של Guerlain בגוון 63 "Giulette"
"Rouge G" של גרלן היא סדרת השפתונים ההכי יוקרתית בעיני. זה מתחיל מהעיצוב הבומבסטי והמפואר של השפתון עם פטנט המראה, שאימצו גם בעיצוב המסקרה החדשה של המותג, שנפתחת ברגע שמוציאים את המכסה. כיף לשלוף את שפתון "התכשיט" הזה מהתיק ועוד יותר כיפית היא חווית השימוש בו.
הגוון שיש לי הוא ורוד פוקסיה מה סוג הרגוע ולא הצעקני שמתהדר במיקרו שימר זהוב שלא ממש בה לידי ביטוי על השפתיים, אלא נותן לגוון מימד נוסף ומוסיף אקסטרה ברק.
המראה המועדף שלי איתו: מראה עיניים נקי ועדין עם צללית בגוון טבעי (Patina היא דוגמא מצויינת במקרה הזה) + תיחום של קו הריסים העליון בעזרת עיפרון שחור או חום. השפתון הזה עושה את כל הלוק וכשהוא על השפתיים אני מרגישה קצת כוכבת גם.
המחיר לעומת זאת קצת כואב: 283 ש"ח. בשביל הפינוק הזה כדאי להמתין למבצעים שווים.

אחד הפטנטים המגניבים והפרקטיים שגיליתי החודש הוא "Travalo"
מדובר במיכל אישי למילוי בושם שמאפשר להעביר לתוכו את הבושם האהוב עלינו ולקחת אותו בתיק לכל מקום, במקום לסחוב את הבקבוק המקורי שבדרך כלל שוקל לא מעט.
ככה זה עובד:

את הפטנט הזה הכרתי די מזמן, אבל בנסיעה האחרונה החלטתי לקנות לי אחד ולקחת אותו איתי במקום הבקבוק הרגיל והכבד של הבושם. הייתי קצת סקפטית לגבי הגודל שלו, כי יכול להכיל רק 5 מ"ל, אבל להפתעתי זה הספיק לי לכל הנסיעה ועוד נשאר טיפה בסוף.
המחשה של גודל
כרגע הוא נמצא קבוע בתיק שלי עם הריח האהוב של שאנל.
את ה-Travalo שלי קניתי ברשת "דרך היופי" (בסניף קניון שרונים) ב-50 ש"ח. ניתן להשיג גם on-line ב-callperfume.co.il תמורת מחיר זהה + דמי משלוח.
מומלץ בחום!

ואיך אפשר לסיים בלי שני הכוכבים שקישטו את ציפורניי במהלך מאי והכי נהניתי מהם:
משמאל: "Fancy Fuchsia" של Orly, לק ורוד נאוני בוהק, קיצי וצעקני כלבבי (תקליקו כאן לפוסט עם תמונות נוספות)
מימין: רובכן כבר מכירות את אחד הלקים האפרסקיים היפים שיש - "Peachy Keen" של China Glaze, הוא פשוט לא מפסיק לקטוף מחמאות!

חודש מאי היה עמוס בכוכבים ואני מקווה שגם ביוני זה ימשיך ככה. הקיץ כבר התחיל באופן רשמי ולא נשאר לי אלא לאחל לנו להינות המון ולעבור את התקופה החמה בשלום. 

40 תגובות

  1. יופי של בחירות!!
    הצללית של בנפיט נהדרת, בכלל אני אוהבת את הצלליות קרם שלהם, סופר עמידות עלי.
    המישה הוא BB מעולה אם כי לא הייתי בוחרת בו עבורי לקיץ, הוא מאוד מבריק ולחותי.
    סדרת רוז' G אחת מדהימות שיש. הדבר היחיד שהייתי שמחה זה שהשפתונים לא יהיו כל כך כבדים.
    בקבוקון הבושם זה פתרון נהדר, גם אני צמודה אליו.
    לקים בגוונים שמחים וממש באים טוב עכשיו.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      עדיין לא סיימתי עם הסדרה הזאת של בנפיט כי ממש בא לי עוד גוון. אני הכי אוהבת את המרקם של הצללית ואת קלות הטישטוש שלה.
      ה-BB אכן די מבריק ולא ממש עמיד, אבל עם פידור הוא מחזיק מעמד עלי גם בקיץ.
      לגבי ה-Rouge G, אם יש כמה מהם, קשה לחפש את הגוון כי הוא כתוב באותיות כל כך קטנות!
      אני מוצאת את עצמי הרבה עם לקים נאוניים לאחרונה, אין לי חשק לגוונים רגועים בכלל.

      מחק
  2. בכל פרפיום הבושם עוד יותר זול, אפילו לאחר הנחת משביר!
    אני גם חורשת על פטינה ללא הפסקה. לצללית של בנפיט חוזרת לפי חשק מדי פעם, במיוחד כשבא לי על סגולים.
    שפתונים של גרלן הם באמת פינוק. חבל שאין להם מילוי, כמו למסקרה חדשה שלהם (שעולה דרך אגב כמו יד!)
    מרשים שהגעת לחצי בקבוק של לק!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם תמיד בודקת שם, הפעם פשוט קניתי בתווים אז השתלם לי.
      אני חושבת שפאטינה תהיה הצללית הראשונה שאני אסיים :)
      כשהשפתון יגמר, יהיה חבל לזרוק את האריזה המפוארת. אין סיכוי שאני אשקיע במסקרה סכומים כאלה, יש גבול.
      הפיצ'י קין נמצא אצלי כמעט שנתיים והוא אחד האהובים, לכן אפשר להגיד שחרשתי עליו לא מעט.

      מחק
  3. פטינה מהממת, ומאוד מחמיאה לעיניים שלך. את הצלליות של בנפיט לא ניסיתי אבל נשמעות כמו משהו שכדאי להכיר.
    השפתונים של גרלן ממוקמים אצלי בסקאלת היפה עד כאב, האריזה נראית כמו תכשיט ובכל זאת מדובר בשפתון שאני ניגשת אליו רק לעיתים רחקוות. פשוט כבד ולא פרקטי.
    מרינה הוציאה לי את המילים מהפה- לגבי Peachy Keen, יש לי אותו ובקושי רואים שהשתמשתי בו למרות שחרשתי עליו ואפילו הבאתי אותו לכמה שבועות לאחותי ולאמא שלי.לגבי הBB קשה לי מאוד עם ההבקרה המוגזמת של רובם, וגם עם פידור אני מרגישה לחה מדי. אני מנסה קרם חדש (לא של מישה) והופתעתי שהוא לא מתאים לעור שמן,האם של מישה מיועד לכל סוגי העור? ראיתי שכתבת שהעור שלך נוטה לשמן, ורציתי לדעת אם מבחינת ההגדרה רהשמית זה מתאים לכל סוגי העור)

    השבמחק
    תשובות
    1. צלליות הקרם של בנפיט מעולות, ולא נופלות מהפיינטפוטים של MAC באיכות שלהן.
      אני בינתיים סוחבת את הגרלן שלי בתיק ומאוד נהנית לשלוף אותו. נראה לי הוא מסוג השפתונים שמתאים לאותן הנשים שמשתמשות בשפתון אחד בלבד. כשיש אוסף גדול הגודל שלו באמת לא פרקטי.
      Peachy Keen אכן אהוב במיוחד!
      ראיתי שיש למישה BB מאט שנראה לי עונה לקריטריונים של התאמה לעור שמן. עדיין לא ניסיתי, אבל הוא ברשימה שלי ברגע שהנוכחי יגמר. http://www.ebay.com/itm/Missha-M-VITA-B-B-BB-CREAM-Matte-50ml-BELLOGIRL-/300448147652?pt=US_Makeup_Face&hash=item45f41ae8c4#ht_2260wt_1270
      על ה-BB הזה לא מצויין סוג עור ספציפי. לי יש עור מעורב שבתקופה הנוכחית מתנהג כמו עור שמן לכל דבר וכמעט כל מייק אפ (כולל הקולורסטיי) מבריק עלי בשלב כלשהו.

      מחק
    2. תודה יקירה. אבדוק את הBB מט. גם עליי כל מייק אפ מבריק אחרי כמה שעות לכן יש לי חשש לשים מרקמים שומניים בקיץ.
      מסכימה לגבי השפתון של גרלן לאמא שלי יש מספר מצומצם מאוד של אודמים (2-3 אבל היא משתמשת רק באחד) והיא נהנית מאוד מהG שלה.. אני קצת פחות.. בנוסף אני אף פעם לא מסיימת שפתונים (בשונה מאמא שלי שכן) ולכן פחות משתלם לי להשקיע בG

      מחק
    3. אנונימי19.6.2012, 15:30

      רציתי לקנות BB קרם אך אני לרא יודעת איך בוחרים צבע
      כעיקרון אני משתמשת באסתי לאודר דבל וואר צבע פרסקו .
      אם לקרמים BB יש קיסוי דומה לקיסוי של אסתי לאודר ?

      מחק
  4. אנונימי5.6.2012, 9:47

    נהנתי לקרוא על הצצלית בקישור שנתת ובהחלט אנסה את האיפור הפשוט והיפה הזה.
    והפטנט של הבושם.. זה עובד עם כל בושם? כי זה יכול להיות פתרון מעולה לנסיעות או סתם לרענון בתיק...

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לשמוע! האיפור הזה קל מאוד לביצוע ואני בטוחה שתהני ממנו.
      הפטנט עובד עם כל בושם שניתן להוריד ממנו את הפיה של הספריי (שזה נכון עבור 99% מהבשמים). לדוגמא עם Play של Givenchy זה לא יעבוד.
      זה פטנט פנטסטי לנסיעות!

      מחק
  5. איזה חודש מעולה עבר עליך, לפחות מבחינה איפורית!
    יש לי צללית אחת של בנפיט והיא כנראה לא הייתה הכי חדשה כשקניתי אותה (גם מסטרוברי) אז אני ממעטת להשתמש בה...
    את ה-BB Cream אני אומרת לעצמי כבר מלא זמן שאני צריכה לנסות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי5.6.2012, 11:29

      מה זה לא הכי חדשה? :S

      מחק
    2. היה לי חודש מעולה באופן כללי, מקווה שימשיך ככה :)
      באסה עם הסטרוברי האלה. היה לי סיפור איתם כשהזמנתי את הצללית הזאת, אבל לפחות היא הגיעה תקינה.
      ה-BB CREAM של מישה נחשבים בין הטובים שיש!

      מחק
    3. אנונימי: שירי התכוונה שכנראה קיבלה צללית שהייתה אמנם חדשה, אבל כנראה יוצרה לפני הרבה זמן ולכן המרקם שלה כבר השתנה.

      מחק
  6. beauty_mark5.6.2012, 14:07

    בחירות מעולות,
    הצלליות של בנפיט מדהימות, כל הסדרה פיגמנטית ונמרחת מעולה.
    אני קניתי למלוק פנטסטיק (אם אני זוכרת נכון) והן הגיעו טריות טריות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אני אזכור לחפש אותן בלוק פנטסטיק, סדרה מעולה!

      מחק
  7. איזה יופי של המלצות, בדיוק כל הדברים שאני אוהבת, גם אני בהירה מאוד, ולכן מתחברת למוצרים שאת בוחרת
    ובקשר ללק, האם קנית אותו בארץ והיכן ומתי, כדי לדעת אם יש עדיין בארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לשמוע!
      את הלק של אורלי קניתי בארץ ולדעתי הוא עדיין נמכר בפארמים.
      את הלק של צ'איינה גלייז הזמנתי מ-EBAY וגם אותו עדיין ניתן להשיג. אם את רוצה לרכוש בארץ, המותג עשה עליה ונמכר במכוני יופי ומספרות נבחרים. בנוסף, יש לק של Essie שנקרא "Tart Deco" שכמעט זהה לו שתוכלי למצוא בסניפים של סופר פארם.

      מחק
    2. חחח, יש לי את הטארט דקו, ואחפש כבר ממחר בס"פ, ותמשיכי עם הפוסטים ומקווה שתכתבי לעיתים קרובות יותר,

      מחק
    3. האם יש לך קישור ל-מיסה לעור רגיל ולא שמן?

      מחק
    4. אם יש לך את TART DECO, נראה לי אין טעם לקנות את פיצ'י קין כי הם מאוד דומים.
      הורוד שלו אורלי מהמם, תעדכני אם תמצאי!
      המישה שיש לי כרגע לדעתי יהיה מצויין לעור רגיל. יש להם גם עוד סוגים שונים שעדיין לא ניסיתי לכן אין לי המלצות עליהם. תראי בקישור שנתתי בתגובות למעלה, יש למוכרת הזאת מבחר מעולה .
      אני משתדלת לכתוב לעתים תכופות יותר ,לא תמיד זה מצליח לי :)

      מחק
  8. ביום שבו אני אסיים בקבוק בושם- סימן שהמשיח בדרך. רוב הסיכויים שהבושם יתקלקל לפני :/ וזה לא שיש לי הרבה, איכשהו הרבה פעמים פשוט לא בא לי על בושם.

    אני ממש רוצה לקנות קרם BB, זה של גרנייה מעט כהה לי, אולי זה של מיסה יהיה לי טוב מבחינת גוון, תודה על ההמלצה :)

    הפטנט של TRAVALO מגניב לגמרי, בדקתי בזמנו אפשרות להזמין מאיביי, בסופו של דבר יוצא שהמחירים בארץ כמעט זהים למחיר של קנייה בחו"ל. נחמד לדעת שלא כל דבר שמגיע לכאן אוטומטית יותר יקר מבחו"ל

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לי לוקח מעל שנה לסיים בקבוק בושם, לכן לרוב אני לא קונה את הגודל המלא של 100 מ"ל ומסתפקת ב-50 כי הרבה פעמים נמאס לי ממנו מהר. במקרה של הבשמים הקבועים, כמו קנזו, זה רק גודל של 100 מ"ל וגם עליו אני די מתקמצנת.
      אם את מזמינה את מישה, לכי על גוון 21 שהוא בהיר יותר משלי ונראה לי יתאים לך יותר.
      אני מכירה את הפטנט של TRAVALO כבר די הרבה זמן ולא מבינה איך לא קניתי אותו קודם.

      מחק
  9. יופי של מוצרים :)
    patina נמצאת ברשימה שלי למאק - נראית צללית נהדרת :) כנ"ל לגבי BB cream. חשבתי אולי לנסות את זה של גרנייה כשתצא הגרסה לעור מעורב/שמן.
    את Something special יש לי, והוא קצת נזנח. גם אני קניתי אותו בספונטניות, אבל עוד לא מצאתי את היופי שבו. סמקי הקרם של מייבלין הרבה יותר קלים לי לשימוש. מה שכן, אולי עכשיו כשחם הוא יהיה הרבה יותר קל לעבודה, אז העניין יבדק בפעם הבאה שאצא מהבית :)
    השפתון של גרלן נראה כמו תכשיט ועושה חשק, אבל אני לא מוכנה להוציא כאלה סכומים (גם אחרי הנחה של 50%) על שפתון.
    ומיכל הבושם נהדר. לי יש את הגרסה הממש ממש זולה של הביוטיקר. הפטנט חמוד, הבעיה היא שהבקבוקון של ביוטיקר לא מונע נידוף של הבושם. אגב, גם בסופר פארם יש (או לפחות היה) בקבוקון כזה, גם כן ב-50 ש"ח, שנקרא flo.

    השבמחק
    תשובות
    1. את Patina את יכולה לקנות בלי לחשוב פעמיים, הכי פרקטית בעיני!
      מרוב השיחות על BB בא לי לנסות עוד אחד של Missha, את גרסת המאט. אני מתכננת להזמין אותו ככל הנראה בשבוע הבא. גם זה של גרניה אכן מסקרן, כי הנוכחי לא ממש עמיד בחום הישראלי.
      סומק הקרם של מאק יפה ללא פידור מעליו, לכן אני מגלה את היופי שלו רק באיפורים הטבעיים שבהם אני לא מפדרת. מסכימה לגבי המייבלין, המרקם שלו באמת יותר נוח לטישטוש.
      לא ראיתי מיכלי בושם כאלו בביוטיקר, אבל לפי התיאור שלך לא בא לי לנסות. מעדיפה להשקיע קצת יותר ושישמור על הבושם.

      מחק
  10. כמה חיכיתי לפוסט כזה שלך! איזה כיף שחזרת והגיע סוף חודש!
    וואו הבושם הזה, היה אותו לאימי ואני זוכרת שהייתי גונבת לה ממנו, יש לו ריח מעולה, נשי ועדין- בדיוק כפי שתיארת אותו.
    פטינה בהחלט אחת הצלליות שכל אחת חייבת אצלה- והיא מעולה לכל סוג של איפורים.

    לגבי הBB CREAM- קראתי כמה וכמה פעמים את המשפט שאת צריכה את הגוון הכהה ביותר... זה בהחלט משפט שלא האמנתי שאקרא אצלך:)

    הלקים מקסימים , קייצים והצבעים שלהם בהחלט את, ובהחלט קיץ- שילוב מנצח!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע שאת נהנית! זה באמת נהיה אחד הפוסטים הנחשקים כאן :)
      אני הייתי גונבת את הבושם של קנזו לדודה שלי, התמכרתי לו קשות עד היום.
      ה-BB הזה מגיע בשני גוונים, כאשר 23 הוא בז' בינוני שנראה עלי טבעי. אולי בפעם הבאה אזמין את 21 הבהיר יותר כדי לראות את ההבדל. באמת, מי היה מאמין :)

      מחק
  11. וואו הכל נראה יאמי לגמרי!
    את הבושם אני לא מכירה ומכיון שאת נראית לי בחורה עדינה אני מניחה שהריח יהיה לטעמי כך שארחרח אותו בקרוב . השפתון של גרלן לגמרי תכשיט , הוא משגע , אני לא זוכרת איזה גוון יש אצלי אבל הוא ורוד ברבי מטורף [רק זוכרת את השם Girly] אבל אני נהנית לשלוף אותו.
    ולגבי ה-Travalo , זו המצאה ממש מצויינת. אני רוצה לרכוש אחד לעצמי כי את זה שהיה לי העברתי לאמא שלי . שלך מהמם.

    תודה על הפוסט הכיפי! וברוכה השווה .

    השבמחק
    תשובות
    1. הבושם הזה הוא אחת הקלאסיקות, את חייבת לנסות!
      לך ככל הנראה יש את 71 "Girly" של גרלן, ורוד מהמם ובוהק שלא היה לי אומץ אפילו לנסות.
      תודה מותק, תמיד כיף לחזור!

      מחק
  12. אני כל כך רוצה שפתון כזה,, אבל אני מתאפקת..
    לגבי הצ'ופצ'יק לבושם - רציתי גם הרבה זמן, ובסוף מצאתי תחליף בביוטיקייר ב6 ש"ח לשני בקבוקונים עפ פיית ספריי
    לגבי הצלליות/סמקים קרמיים עוד לא הצלחתי להתמודד עם ההכלאה המוזרה, זה בטח יעבור :) שמחה שאת נהנת מזה

    השבמחק
    תשובות
    1. צלליות קרם הן אחד המוצרים השימושיים אצלי, במיוחד אלו שבגוונים טבעיים. הן מעולות בתור בסיס לכל צללית ומאריכות את העמידות שלהן משמעותית. צלליות הקרם הצבעוניות אכן קצת פחות פרקטיות, אבל מצד שני ניתן ליצור איתן איפור עיניים מהיר ומיוחד.
      את הסמקים הקרמיים התחלתי לגלות רק לאחרונה.

      מחק
  13. מוצרים שווים!
    מתה על צלליות הקרם של בנפיט. לקח לי קצת זמן להתרגל למרקם הדק והלח שלהם, אבל הן מעולות לי.

    הסומק הקרמי הזה של מאק הוא אחד האהובים עליי מאז ומתמיד. מאוד מחמיא!

    את השפתונים של גרלן אני מאוד אוהבת וזה ידוע. לא מכירה את הגוון הזה אבל הוא נראה מהמם באריזה

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה גוונים יש לך מבנפיט? יש המלצה לצבע MUST?

      מחק
  14. ואו! איזו דבקות בבושם! לא חושבת שהיה לי בושם אחד שהיו לי יותר מ3 בקבוקים שלו (כשאחד מהם נשבר די בתחילת דרכו.. אז לא נחשב :P)
    לומר את האמת לא מכירה את הבושם, ארחרח אותו בהזדמנות :)

    החור במרכז של פטינה אומר הכל :)

    ה BB של מישה נשמע מבטיח! לאחרונה יוצא לי כמה וכמה פעמים להסתובב עם ה BB של גרנייה, אבל אין ספק שהמקדם הגנה חסר לי..
    וכיוון שאי אפשר לשים מתחתיו בערך כלום (בכדי שהוא לא יזוז..) אין מקום לשכבת הגנה שזה בעייתי..

    יש לי אנטי לקרמים האלה ללחיים ולא ברור למה.. אז מאוד מפתיע שבחרתי לקנות אתמול סומק בנוזל באינגלוט.
    אולי עוד יש לי סיכוי? ;)

    לא הזכרת את עול וכובד השפתון ;)
    הוא נראה בהחלט יפיפה, מחכה לפוסט איתו!

    אני רכשתי מיכל פושט לגמרי בביוטיקר ומאוד אהבתי את הרעיון.
    עכשיו הוא נעלם איפשהו, לא ממש ברור לי איפה השארתי אותו..
    כמובן שעלה כמה שקלונים.

    אין על הפיצ'י ולאחרונה גיליתי עוד קיצי וכייפי אחד של לה צ'אט אבל ברור שכחתי איך קוראים לו.
    מעין כתום ורדרד כזה. מגניב לאללה!
    האורלי קצת ורוד מידי בשבילי חחח

    השבמחק
    תשובות
    1. הבושם של קנזו לגמרי שווה בדיקה, אפ כי אני לא בטוחה עד כמה הוא יקלע לטעמך. ספרי אחר כך מה חשבת עליו. אני לא נאמנה ככה לאף בושם אחר ונדיר מאוד שאני קונה את אותו הבושם פעמיים.
      ה-BB של מישה לדעתי לוקח אם משווים אותו לזה של גרניה: גם בזכות ה-SPF הגבוה וגם בגלל הכיסוי.
      הסומק של אינגלוט שקנית נראה מסקרן, אני אחכה לחוות דעת שלך!
      השפתון ממש כבד, כמו חללית קטנה. מסוגהשפתונים שאני לא מתכוונת להחזיק עוד גוונים מהם (אלא אם כן יצא משהו שלא אוכל לעמוד בפניו). הוא גם ממש עמיד, ככה שבינתיים הוא מצדיק את המחיר מבחינתי.
      השאלה היא אם המיכלים האלו של ביוטיקר באמת טובים והבושם לא נוזל ולא מתנדף מהם.

      מחק
    2. הניסיון שלי עם מיכל שסחבתי כמה חודשים היה מעולה!
      אבל אני זוכרת שדנרה אמרה שהיא קנתה ולא היתה מרוצה..

      מחק
  15. פוסט משובח כמו תמיד!
    פאטינה היא צללית קלאסית אין ספק, היא מאד שימושית.
    הגוון של שפתון גרלן מהמם! עשית לי חשק....
    וכל הכבוד שהגעת לחצי בקבוק לק!!! אני לא חושבת שזה אי פעם קרה לי....

    השבמחק
  16. פוסט מגניב ביותר,אהבתי את הגוונים המיוחדים וכמובן מוצרים מסקרנים לחלוטין. תודה ששיתפת אותנו :)

    השבמחק
  17. אנונימי17.6.2012, 15:37

    כמה עולה הבקבוק המוקטן של הבושם?

    השבמחק
    תשובות
    1. אם את מתכוונת ל-travalo, זה רק מיכל ריק למילוי הבושם והוא עולה 50 ש"ח

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.