SLIDER

הכוכבים של פברואר

חודש פברואר עבר בשיא המהירות והגיע הזמן להציג את נבחרת המוצרים האהובים שלי!

לא משנה מה העונה, העור שלי נוטה להיות שמן באיזור ה-T לכן כדי לשפר את עמידות המייק אפ ולגרום לו להיראות טוב לאורך זמן אני תמיד משתמשת בפודרה שקופה. לשימוש יומיומי אני מעדיפה את הפודרות הדחוסות על הפודרות בתפזורת כי זה יותר פרקטי בשבילי. על הפודרת "Sexy Mama" של TheBalm כבר סיפרתי בעבר ומאז השתמשתי בה כל יום.
כרגע הפודרה שלי כבר עומדת להיגמר ותוחלף בפודרה חדשה של "Rimmel".
היה לי ניסיון מעולה איתה: היא בלתי נראית וחיה מצויין עם כל מייק אפ, לא גורמת למראה עור יבש או מקומח, האריזה שלה מגניבה וכיף לקחת אותה בתיק האיפור.
מי שאוהבת את העור שלה בגימור מאט כנראה תתאכזב מהפודרה הזאת, כי היא שומרת על הגימור הטבעי של המייק אפ ובמהלך היום יש צורך בחידוש שלה, במיוחד במזג אויר חם. אני הייתי מאוד מרוצה ממנה ויש סיכוי טוב שאזמין אותה שוב.
עוד מוצר אהוב שהיה בשימוש יומיומי כמעט שנה ונגמר החודש הוא הקונסילר "Select Moisturecover" של MAC. דעתי עליו לא השתנתה: הוא מעולה להסתרת הכהויות שמתחת לעיניים, קליל ונוח להנחה. אי אפשר להסתבך איתו ולהגיע למראה כבד ולא מחמיא, פשוט מניחים טיפה קטנה מתחת לעיניים ובטפיחות קלות מפזרים את הקונסילר על האזור הרצוי. הוא אחד הקונסילרים המוצלחים שאני מכירה!
המוצר שיחליף אותו אצלי כרגע הוא אחיו המינרלי שהגיע לא מזמן לחנויות ויכנס לליין הקבוע. אחזור ואעדכן לגביו בהמשך.
בחורף העור שלנו בהיר יותר לעומת שאר עונות השנה ואם בקיץ הייתי בהירה אז בחורף העור שלי הפך לחיוור משהו. מהסיבה הזאת זנחתי את רוב הסמקים שיש ברשותי לטובת האחד והיחיד, שכנראה אף פעם לא אפסיק לשבח, ה-"Coralista" של Benefit. הסומק הזה כל כך עדין שהוא היחיד שהשתמשתי בו החודש והוא נראה עלי הכי טבעי בזכות הברק העדין שלו והגוון הטבעי.
באיפור העיניים דווקא חיפשתי קצת יותר דרמה ואימצתי את המראה המעושן בגרסה העדינה שלו והשתמשתי בצלליות בגוונים של חום וברונזה.
הצללית הראשונה היא Paintpot (צללית קרם) בגוון "Constructivist" של MAC
היא משמשת אותי בתור בסיס לצלליות הדחוסות הרגילות ועושה לי חיים קלים כשבא לי ליצור מראה עיניים מעושן בכמה דקות. אני אוהבת להניח אותה עם מברשת טישטושים רכה (בדרך כלל עם E25 של סיגמה), לרכז את רוב הצבע על העפעף כמעט עד הקפל ואז לטשטש את מה שנשאר על המברשת כלפי מעלה. ואז מה שנשאר הוא להניח צללית מעל, לתחום את העין עם איילינר או עם עיפרון והאיפור מוכן.
Constructivist
בגזרת הצלליות הדחוסות כיכבו אצלי 2:
"Mulch" של MAC, שהיא אחת הצלליות האהובות והפרקטיות שיש לי. היא בגימור velvet שלא כל כך אהוב עלי, ולמרות זאת מאוד נוחה לעבודה, לא מתפוררת ומאוד פיגמנטית. לרוב אני אוהבת להניח אותה על כל העפעף ולטשטש את הגבולות, להניח איילינר שחור או חום, מסקרה שחורה ובזה לסיים את האיפור. זה נשמע פשוט, אבל נראה מאוד מושקע ויפה.
 עוד צללית מעולה שכיכבה אצלי החודש היא "Burnt Amber" של Proshop.
זאת לא הפעם הראשונה שצללית של Proshop מככבת אצלי ויש סיבה לכך: הן מעולות!
"Burnt Amber" היא אחת הצלליות היפות ממשפחת הברונזה שיש ברשותי ואני מוצאת את עצמי חוזרת אליה שוב ושוב. המרקם שלה קצת יותר רך וחלק לעומת "Mulch", הפיגמנט רווי והיא קלה ביותר להנחה ולטישטוש.
בסווטצ' של 2 הצלליות רואים שהן די דומות: "Mulch" (בצד שמאל) טיפה יותר חמה ונוטה יותר לזהב בעוד ש-"Burnt Amber" (מימין) נוטה יותר ל-Taupe ויש בה גם שימר בגוון כחול-סגול שמשדרג אותה ומקנה לה מראה קצת יותר מיוחד והיא המועדפת עלי מבין השתיים.
עם איפור עיניים בגוונים של ברונזה אני הכי אוהבת לשלב שפתונים קורליים או כתמתמים ויש לי לא מעט כאלה. הנבחר של החודש היה "Rose Corset" מסדרת Sweet Kiss של Bourjois.
 מדובר בגוון קורלי יחסית עדין שמשתלב עם איפור עיניים נייטרלי שאני אוהבת ומחיה את כל הלוק.
לשפתון הזה יש כמה חסרונות בולטים מבחינתי. הגימור שלו מאט, לכן השפתיים חייבות להיות במצב מושלם לפני שמניחים אותו, אחרת הוא מדגיש את היובש ועדיף לוותר על השימוש בו מראש. יש לו ריח די דומיננטי, שמזכיר לי את הריח של השפתונים של פעם, מן ריח "רטרו" שכזה. האריזה לא מוצלחת במיוחד, כי הרבה פעמים השפתון נפתח לבד בתוך תיק האיפור. ולמרות זאת אני חיה בשלום עם כל החסרונות האלו כי הצבע של "Rose Corset" פשוט מושלם!
נבחרת הלקים של פברואר הייתה די מגוונת:
היה לי חשק ללק אדום (וזה לא קורה לי הרבה) לכן בחרתי ב-"Red-y Set-ex" של Essie. הוא אחד הלקים הותיקים והאהובים שלי והוא אחד הראשונים שהופיע בבלוג. מצד אחד הוא לא יחודי בכלל, אדום עם תת-גוון ורוד שיש בכל מותג לקים מהכי עממי ועד יוקרתי. מצד שני, הפורמולה המשובחת שלו גורמת למריחה נוחה, גימור גלוסי ועמידות מצויינת.

עוד לק ותיק שזכה להתייחסות החודש הוא "First Class Ticket" של China Glaze.
גם במקרה שלו מדובר בפורמולה משובחת, נוחה למריחה וסופר עמידה. אני כבר בחצי בקבוק, כי הצבע שלו מהמם בעיני ומתאים באופן מושלם למזג האויר הנוכחי.

ואחרון חביב הוא "Bubbly Bombshell" של Orly.
כל פעם שבא לי על לק עם נוכחות שיעשה לי מצב רוח טוב אני הולכת על גליטר. הלק הזה הוא כמו חגיגה על הציפורניים, מאוד נוצץ וגם מושך תשומת לב (וגם קוטף מחמאות). 

18 תגובות

  1. איזו נבחרת מנצחת! אני באמת אנסה את השילוב של Mulch עם הפיינטפוט... נשמע מעניין :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הפיינטפוט הזה מעולה! הוא נראה טוב עם כל צללית טבעית מעליו וזה איפור ממש מהיר שנראה מושקע. יהיה לך מאוד יפה!

      מחק
  2. כל המוצרים שלך נהדרים אבל הכי סיקרן אותי השפתון כרגע, כי הוא בין היחידים שאין לי עדיין באוסף מתוך הרשימה שלך P:

    השבמחק
    תשובות
    1. מסתבר שיש לנו טעם דומה :) אני מתה על הצבע של השפתון הזה!

      מחק
  3. מאוד אוהבת את האריזה של פודרה אבל אם את אומרת שהיא לא נותנת מראה מאט נראה לי שאוותר. מסכימה לגבי כל השאר!

    השבמחק
    תשובות
    1. הפודרה הזאת מאוד מזכירה לי את רימל שלא אהבת, לכן נראה לי שתדלגי עליה.

      מחק
  4. שלישיית הלקים אכן מנצחת והקונסילר של מאק- כנראה שמתישהוא יצליח להשתחל לקטגורית מוצרי האיפור האלמותיים !

    השבמחק
    תשובות
    1. הקונסילר של מאק הוא בין המוצרים הבודדים שאני לא אהיה מוכנה לוותר עליהם. כרגע אני עם הקונסילר המינרלי החדש, והוא פנטסטי!

      מחק
  5. ניסיתי לאחרונה את הפודרה של בורז'ואה ואני חייבת לציין שאני מאוד מרוצה ממנה! היא גם ממש זולה (כשמזמינים מאיביי כמובן..) אסקור אותה בהמשך הדרך :)

    אני מחפשת תחליפים למאק כרגע למרות שאני חושבת חזור לרכוש שם אני פשוט לא רוצה להיות מקובעת למאק במוצר בסיסי - כמו קונסילר. ב 29 לפברואר רכשתי את הקונסילר של הקולורסטיי של רבלון. בנתיים נראה אחלה. חוץ מזה גם קולקשן 2000 לגמרי עושה את העבודה. רק שהוא קצת יותר כבד וכמובן קצת פחות נגיד (גם באיביי)

    יש לי שני פיינטפוטים של מאק. עם שניהם אין מצב או סיכוי לעבוד עם מברשת שהיא לא סינטתית שטוחה כזו. די מעצבן כי אין לי מברשות כאלה (טוב, מאז רכשתי כמה כאלה, שיהיה). המרקם של החבר'ה האלה כ"כ לא צפוי שלא עשוה לי חשק לרכוש. אבל אני מודה שהפיינטפוט הזה נראה מעולה!

    כאילו קראת את המחשבות שלי :) אני מחפשת צללית חומה שתדבר אלי ונראהש הצללית של פרושופ אכן עושה בדיוק את זה! :)

    עשית לי חשק ללק האדום של אסי :) וחוץ מזה אני שוקלת כבר די הרבה זמן את הלק של אורלי.. (על מי אני עובדת, מהפוסט עליו..)

    השבמחק
    תשובות
    1. מאוד סיקרנת אותי עם הפודרה של בורז'ואה, אחכה בסבלנות לפוסט!
      קנית את הקונסילר החדש של רבלון, ה-age defying?
      לגבי הפיינטפוט, את הפיינטרלי הרבה יותר נוח לי להניח עם האצבעות ולא עם המברשת ולעומת זאת את הכהים וה"קונסטרקטיביסט" ביניהם יותר קל לי להניח ולטשטש עם מברשת טישטושים, אחרת יוצאים לי כתמים. לא ניסיתי אותו עם מברשת שטוחה.
      הצללית של פרושופ סוף הדרך (כמו כולן למעשה)
      לאסי יש מגוון מעולה של לקים אדומים, צריך רק לבחור :)
      הלק של אורלי עושה לי את זה לגמרי באופן די מפתיע, לא חשבתי שאוהב ככה גליטר

      מחק
    2. קניתי את הקונסילר של הקולורסטיי הוא ממש סבבה.
      לי יש שני פיינטפוטים כהים - השחור/אפור שאני לא זוכרת איך קוראים לו ו pure creation הכחול מושחר שיצא יחסית לאחרונה באחת הקולקציות. עם שניהם, אין מצב לעבוד עם מברשת שהיא לא שטוחה.. האמת שעם המרקם שלהם בכל מקרה אני מעדיפה את המברשת השטוחה (אחרי שהבנתי שאיתה כדאי לעבוד.. ותודה לרותי :))

      ולגבי הפודרה, ואי ואי, סבלנות את אומרת? מזל שיש לך כזו! חחח
      אגב, חברה, שמשתמשת בעיקר במוצרי יוקרה ומקצועיים סיפרה לי שהמפודרה של ביוטיקר סוף הדרך. כמה שהיא אוהבת לקנות דברים יקרים ונחשבים היא תמיד חוזרת אליה. עשתה לי חשק לבדוק!

      מחק
  6. אנונימי2.3.2012, 17:06

    הצלליות יפייפיות ואהבתי מאוד את הלק של אסי :-) גוון מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. הלק של אסי הוא אחד הותיקים והאהובים אצלי והצלליות האלו הן הכי פרקטיות שיש, אני משתמשת בהן המון

      מחק
  7. מצטרפת למהללות על הצלליות נראות ממש יפות חבל שדווקא את הפיינטפוט הזה לא השכלתי להזמין. יש לציין שפחות נוח לי שהם לא בשפורפרת מוצאת את עצמי פונה יותר לצלליות קרם של מדינה מילאנו בגלל שהרבה יותר פשוט למרוח אותן, אפשר גם עם הידיים וככה לא צריך לנקות מברשת בסוף אם ממהרים....יחד עם זאת ממש אהבתי את הצבע של הצללית נראה ממש חום עמוק ומיוחד! בקצב הזה רשימת הקניות שאני מלקטת מהבלוגים השונים תהיה בלתי אפשרית לכן נראה לי שעדיף שאתן לזיכרון ה"מדהים" שלי ללקט לבד בלי רשימות.....:-9

    השבמחק
    תשובות
    1. הפיינטפוט הזה הוא אחד היפים, במיוחד אם את אוהבת איפור עיניים מעושן עדין ולביש ליומיום. אני התרגלתי לפיינטפוטים ודווקא צלליות קרם בשפופרת אין לי :).
      מבינה אותך, גם לי קריאת פוסטים עושה לפעמים חשק עז לשופינג ומסכימה שעדיף (וחסכוני יותר) זה בלי רשימות ;)

      מחק
  8. וואה את רואה פאן בפודרה! רגע מרגש ;-)
    אשמח לשמוע את חוות דעתך העתידית על הקונסילר המינרלי של מאק. הצלליות נהדרות, בדיוק מסוג הצלליות שאני אוהבת.
    מבורז'ואה יש לי שפתון מהסדרה הטבעית והוא ממש נחמד

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת רגע מרגש, זה לא קורה הרבה :). למעשה יש לי רק את הפודרה הזאת ואת הברונזר של סטילה שרואים להם את הפאן.
      אחרי ניסיון של שבוע עם הקונסילר הזה אני כבר אוהבת אותו יותר מהמויסטרקאבר. אשתדל לעלות סקירה מסודרת בקרוב.

      מחק
  9. אהבתי מאוד את הבחירה של הצבעים,אני אוהבת את כולם הלק הסגול מעניין מאוד

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.