SLIDER

BB Cream חדש מבית Garnier

מי לא שמעה על BB Cream בתקופה האחרונה?
המוצר הזה רק הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות ואי אפשר להתעלם מזה שהמון מותגים יצאו עם גרסה משלהם לקרם הפלא הזה. למרות כל ההייפ סביבו, BB Cream הוא ממש לא מוצר חדש.


למעשה הוא הומצא ב-1967 בגרמניה עבור אנשים שעברו ניתוחים פלסטיים בלייזר או פילינג (peel treatments) של עור הפנים במטרה להרגיע את עור הפנים, להאיץ את החלמתו ואת תהליך ההתחדשות של התאים וגם לספק כיסוי קל שיסתיר אדמומיות, צלקות ובעיות עור אחרות. לכן גם משמעות ה"BB" היא Blemish Balm או Beauty Balm (לפי מה שידוע לי שני השמות האלו רשומים כפטנט לכן קראו לקרם בשם הכללי " BB").
הטרנד הגדול התחיל ב-2005 בדרום קוריאה, כאשר המפורסמים הקוריאניים התחילו להשתמש ב-BB Cream אחרי שעברו ניתוחי לייזר או טיפולים פלסטיים בפנים. היצרנים הבינו את הפוטנציאל העיסקי של המוצר והחלו לייצר BB Cream עם הפורמולות היחודיות שלהם ולהציע את קרם הפלא לקהל הרחב. המוצר הותאם לכל סוגי העור וקהל היעד העיקרי שלו הוא אנשים עם עור רגיש ואקנתי. הקרם משלב תכונות של קרם מטפח ומייק אפ עם כיסוי קל למראה עור טבעי שמאחד את גוון העור ומכסה כתמים/צלקות.
מדרום קוריאה הטרנד המשיך להתפשט לארצות אסיה אחרות וכרגע יש מבחר מאוד מכובד של יצרני BB Cream שונים, שכל אחד מציע תכונות ותועלות שונות ומתהדר בפורמולה יחודית משלו. היצרנים הבולטים הם: Missha , Skinfood, Skin79. הטרנד הגיע גם לאירופה ולארה"ב ובתקופה האחרונה יותר ויותר אנשים נחשפים ל-BB Cream והיצרנים השונים (כמו אסתי לאודר, קליניק ואחרים) מציעים כרגע גרסה משלהם לקרם הפלא.

גם חברת Garnier, שמתמחה במוצרי טיפוח לעור השיקה לאחרונה BB Cream חדש! קיבלתי מהחברה את שני הגוונים הקיימים של הקרם ואני כאן כדי לספר לכן על ההתנסות שלי.
בואו נתחיל מההבטחות. כמו המוצרים המקבילים ה-BB של גרניה משלב בתוכו תכונות של קרם מטפח ומייק אפ קליל ומבטיח 5 פעולות בשפופרת אחת ובעיקר מראה עור אחיד וזוהר ולחות לאורך כל היום.
בין המרכיבים של הקרם ניתן למצוא בין היתר את נגזרת ויטמין C, שידוע כאנטי אוקסידנט (נוגד חמצון), קפאין (ממריץ את זרימת הדם ונותן מראה חיוני יותר לעור), מרכיבי לחות שונים (חומצה היאלורונית וגליצרול) ו-Titanium Dioxide שתורם להגנה בפני קרני השמש (SPF15).
הקרם מגיע באריזת טיובה קטנה שמכילה 50 מ"ל. חוץ מזה שהיא קומפקטית ומאוד נוחה לנשיאה בתיק, היא גם שומרת על הסטריליות של הקרם. מה שקצת הפריע לי שגוון הקרם מצויין רק על אריזת הקרטון ולא על הטיובה עצמה.
מבחינת הגוונים, בחרתי ב-Light שהוא בז' בהיר ודי ניטרלי לעומת ה-Medium שהרבה יותר כהה וכתמתם ממנו כפי שתיכף תראו.
המרקם של הקרם אולי נראה כבד וסמיך במבט הראשון, אבל אחרי שמניחים אותו על העור הוא מתגלה כקליל ונוח ביותר לטישטוש. מצאתי שהשיטה הנוחה ביותר עבורי היא להניח אותו עם האצבעות. מספיקה כמות זעירה (גרגר אפונה) כדי להגיע לכיסוי מלא של הפנים.
הדבר הראשון שהבחנתי בו בשימוש הראשון בקרם הוא הריח הרענן והממכר שמאוד מזכיר לי את הריח הקוסמטי של התה הירוק. זה נכון שהריח הוא תכונה די שולית של ה-BB Cream, אבל בשביל חובבת הריחות והמוצרים המבושמים כמוני הוא הופך את חווית השימוש בו למהנה במיוחד.
 הכיסוי שמתקבל הוא קל ביותר ורק גורם לעור להיראות אחיד יותר. הקרם הצליח להסתיר את הפיגמנטציות הקלות שיש לי ולגרום לעור שלי להיראות פחות חיוור ויותר חיוני. ברגע שיש בעיות עור רציניות יותר, כמו פיגמנטציה או פצעונים, אל תצפו מה-BB Cream הזה לניסים ונפלאות כי כדי להסתיר אותם תצטרכו כבר להיעזר במייק אפ שיתן כיסוי רציני יותר כי בסה"כ מדובר כאן ב-Tinted Moisturizer (דמי מייק אפ).
ניסיתי את הקרם עם קרם הלחות הרגיל שלי מתחת וגם ללא, ולהפתעתי הרגשתי טוב בשני המצבים (למרות שבדרך כלל אף פעם לא תתפסו אותי ללא קרם לחות).
אחרי שמניחים את הקרם ומפזרים שכבה אחידה שלו על עור הפנים, מתקבל גימור חי וזוהר. בתור בעלת עור מעורב אני לא אוהבת את המראה הזה, לכן אני תמיד מפדרת אותו עם כמות קטנה של פודרה שקופה וזה נותן לי את מראה העור הטבעי וגם מאריך את עמידות הקרם.
העמידות היא לא הצעד החזק של ה-BB Cream הזה ושל המוצרים המקבילים בכלל לדעתי. הפידור כאמור תורם לשיפור משמעותי, אבל אחרי כמה שעות הקרם מתחיל לאט לאט לדהות ולהיעלם.
גוון ה-Medium התגלה ככהה במיוחד בהשוואה ל-Light ולכן הועבר לנסיינית המתאימה, חברה שלי, בת 22 בעלת עור יבש. היא כמעט ולא מתאפרת ביומיום, ובדרך כלל מסתפקת בדמי מייק אפ, מסקרה ושפתון.
גם הנסיינית שלי מאוד התלהבה מהריח של קרם!
היא אהבה את המרקם ואת הכיסוי שהוא נותן, כי היא תמיד מעדיפה מראה נקי של העור שיראה כמה שפחות "מאופר" או עשוי. הגימור החי של הקרם נראה מאוד טבעי עליה ללא צורך בפידור.
בחורף היא סובלת מכתמי יובש על הפנים, שגם קרם הלחות שלה וגם תוספת של אלוורה לא מצליחים להעלים אותם. במקרה הזה ה-BB Cream הדגיש את הכתמים עוד יותר והצבע התרכז באזורי היובש, מה שגרם למראה עור כתמי ולא מחמיא. בתקופה שבה העור שלה הרגיש טוב והיה חלק ללא אזורי יובש, הקרם ישב נהדר על העור.
אז למי מתאים ה-BB Cream החדש?
קודם כל, לאותן הנשים שאין להן זמן שמחפשות את המוצר הרב-תכליתי שישמש אותן לאיפור יומיומי קליל ומראה עור טבעי ועם זאת אחיד ורענן. מוצר שיחסוך להן זמן יקר ויתן פתרון לכל הצרכים של עור הפנים: לחות, כיסוי קל והגנה מקרינת השמש. בנוסף, הוא יהיה נהדרת לנערות שרק מתחילות להתאפר בתור מייק אפ קליל ובלתי נראה.
למי הוא לא יתאים?
לבעלות עור יבש שסובלות מאזורי יובש בעור הפנים וגם לבעלות עור שמן או עור פגוע שמחפשות כיסוי טוב. באופן כללי, מי שמחפשת כיסוי זה לא המוצר בשבילה.
ההשוואה בין שני הגוונים
אני משתמשת ב-BB Cream של גרניה בעיקר בימי חופש או בסופי שבוע, שבהם אני לא משקיעה באיפור מורכב אלא מעדיפה מראה כמה שיותר טבעי ונקי, no make up make up והניסיון שלי עם הקרם של גרניה נהדר!

33 תגובות

  1. לא הכרתי את ההיסטוריה, נחמד ללמוד!
    סה"כ המוצר נראה טוב- הם כן צריכים להביא עוד גוונים, כי 2 זה מאוד מאוד מצומצם.
    זה נשמע לי מוזר לא להרגיש את המייקאפ,
    אבל אולי אנסה בהזדמנות!

    השבמחק
    תשובות
    1. ניסיתי להיזכר מתי שמעתי על BB בפעם הראשונה ולדעתי זה היה בסין בשנה שעברה. יש לו היסטוריה מעניינת!
      הגוונים זה חסרון, מצד שני ברוב הגדול של מותגים מדובר בגוון אחד או מקסימום 2. מה שכן הבהיר הוא לא כל כך בהיר והכהה מאוד כהה.
      אני אוהבת כיסוי, לכן אני משתמשת במוצר הזה לרוב כשאני רוצה להיראות לא מאופרת.

      מחק
  2. מוצר טוב לדעתי ואני גם משתמשת בו בימים שלא בא לי איפור בכלל, רק כדי לאחד את גוון הפנים.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, כי אז גם כולם חושבים שלא התאפרנו :))

      מחק
  3. אני מאד אוהבת את ה-BB! אני דווקא משתמשת בו אפילו כתחליף למייקאפ רגיל, בתקופה האחרונה העור שלי מתנהג יפה ולא דורש יותר מידי כיסוי (טפו טפו טפו....). אני רק חוששת מאיך שהוא יתנהג בקיץ, לדעתי יהיה לו קשה להתמודד עם החום והלחות

    השבמחק
    תשובות
    1. גם העור שלי בתקופה הטובה שלו כרגע, אבל אני עדיין סוג של מכורה לכיסוי טוב.
      גם אני חושבת שבקיץ יהיה לו קשה לשרוד, במיוחד על עור מעורב.

      מחק
  4. גם אני משתמשת בו כמוך בימים שאני לא ממש צריכה להתאפר, רק כדי לתת איזו אחידות לעור, ופגמים קלים הוא כן מכסה. למרקם שלו אני עדיין מתרגלת. הוא קצת לחותי מדי עבורי, אבל השתמשתי בו רק פעמיים בינתיים (אין הרבה ימים שאני נשארת בבית ולא צריכה איפור :) אז אני צריכה עוד לנסות...

    השבמחק
    תשובות
    1. המרקם שלו היה גם לי מוזר בהתחלה, כי הוא מרגיש כבד כשמוציאים את הקרם ואז הופך למימי ולפחותי במגע עם העור.
      את לייט או מדיום?

      מחק
  5. יש לי אותו, ואני מתה עליו!
    יש לו הרבה יותר כיסוי ממה שחשבתי שיהיה לו (:

    השבמחק
  6. אנונימי25.3.2012, 14:52

    נורא מפתיע שבחורות עם עור פנים בהיר משתמשות בו,אני מדברת על הלייט...כי הוא ממש כהה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הלייט לא כל כך כהה, אבל גם אי אפשר להגיד עליו שהוא בהיר. הוא מתאים בדיוק לעור הפנים שלי, אבל יהיה כהה למישהי יותר בהירה ממני. זה גם תלוי בכמות שמניחים.

      מחק
  7. אנונימי25.3.2012, 18:27

    תודה! שקלתי לקנות אותו בגלל המחיר האטרקטיבי.
    אני עדיין מתלבטת בגלל מה שקראתי בפוסט שלך - יש לי T שומני ועשר דקות אחרי ניקוי ולחות הוא מתחיל להבריק... אף פודרה לא יכולה לו.. כנראה שאין מנוס מלנסות את ה-BB בחנות (נגעלת מטסטרים) ולראות איך הוא מגיב אחרי חצי שעה.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני עם T שומני. מניסיון האישי שלי, ההברקה מאוד תלויה בקרם לחות וסבון פנים שלך. יש לי קרמים שגם המייק אפ העמיד מתחיל להבריק איתם באיזה שהוא שלב, ויש כאלה שלא.
      לגבי ה-BB, תמיד כדאי לנסות לפני שקונים. מה שכן תהי חייבת לפדר עליו ולחדש את זה במהלך היום.

      מחק
    2. אנונימי27.3.2012, 16:59

      ניסיתי עשרות סבונים ולחויות שקיימים בשוק, כולל מוצרים מקוסמטיקאיות והעור שלי בכל זאת מבריק (למרות גילי..).
      נראה שזה פשוט משהו שצריך לקבל ולחיות איתו.
      באיזה סבון ולחות את משתמשת?

      מחק
    3. עור שמן זה טוב :) חוץ מהקטע של עמידות המייק אפ.
      אני משתמשת בסבון פנים של ניוטרוג'ינה מסדרת האשכולית הורודה (כתבתי עליהם לא מזמן).
      מבחינת קרם הלחות, הכי טוב שהיה לי עד עכשיו הוא קרם לעור שמן של חברת ON MACABIM. הוא נספג בשניות ונותן גימור מאט. אפשר להשיג אותו רק אצל הקוסמטיקאיות

      מחק
    4. אנונימי28.3.2012, 12:47

      לא ניסיתי את הלחות הזאת. אולי שם טמון הפתרון שלי.
      תודה!

      מחק
    5. יצא לך לנסות את ה BB הזה בסוף? קראתי עליו מלא באינטרנט והתגובות עליו יחסית טובות. הוא תמיד נכנס לרשימות ה 15 הטובים ביותר. אבל גרנייר לא בדיוק ידוע כמותג מי יודע מה (הייתה לי חוויה שלילית עם כל מיני מוצרים של החברה הזאת - כתבתי על זה בבלוג שלי. אני קצת מפחדת לנסות מוצרים חדשים שלהם). את יכולה לכתוב אם זה עמד לך במבחן השמנוניות?

      מחק
  8. מלבד הבאז העולמי סביב ה BB גם הבלוגיה שוצפת וגואשת..
    מהפוסט הזה אני מדלגת לפוסט נוסף על ה BB וברור לי שיש עוד כמה (שלא אספיק להגיע אליהם היום :P)
    המוצר הזה מאוד עניין אותי בגלל שכבר התנסתי ב BB בעבר והייתי מאוד מרוצה ממנו (בסה"כ). הוא היה עמיד יותר וקצת יותר מכסה ממה שאת מתארת כאן, אבל היה לו מימד דביק (נוטה לחשוב שזה מה שגרם לו לעמידות...) שקצת עצבן אותי. ובסופו של דבר, כרגיל מצאתי את עצמי מחפשת בחזרה את הקולורסטיי שלי..
    בתקופה האחרונה אני עם המייקאפ של בורזו'אה אני חושבת שהוא באמת נראה עלי טוב יותר מאשר הקולורסטיי בימים יבשים.. מצד שני, תני לו קצת חום והוא לא מסתדר איתי..
    מייקאפ זה מוצר טריקי :P
    אני מסוקרנת ממה אחשוב על המוצר הזה באופן אישי. אבל אני נוטה לשער שלא אוכל לאסוף דוגמה שלו בפארם.. או אולי אם יהיה אותו במבצע שווה אנסה אותו..

    השבמחק
    תשובות
    1. לדעתי זה ממש התפתח בשנה האחרונה. עד לפני שנה מי שמע בכלל על BB CREAM?
      חוץ מהקרם הזה ניסיתי רק את ה-BB של MISSHA. הגרניה מאוד עדין בהשוואה אליו וגם לא דביק, לכן גם הכיסוי שלו מאוד נמוך. גם הגוון של לייט יהיה לך טיפונת כהה כי את יותר בהירה ממני.
      אני כמוך מעדיפה מייק אפ עם כיסוי טוב על פני דמי מייק אפים, לכן אם כבר BB CREAM הייתי מציאה לך ללכת על סוג אחר שלפחות יהיה עם כיסוי יותר רציני.
      הברוז'ואה כבר לא עמיד עלי, גם במזג האויר שיש עכשיו אני מתחילה להבריק איתו נורא מהר והסימנים קצת מעצבנים אותי.
      אם יצא לנו להיפגש מתישהו בקרוב, אוכל להביא לך קצת משלי שתוכלי לנסות :)

      מחק
    2. טנקס :)
      אני בכל מקרה אשמח למפגש ;)
      התקמצנתי להזמין את המישה, הזמנתי של אלמונג שהיה יחסית עמיד.
      בימים האחרונים אני עם הקולורסטיי.. מצד שני, צפוי המשך שבוע גשום אז אולי אני אחזור לבורז'ואה חחח מצד שלישי, אם כבר, רכשתי את הבורז'ואה בסופר פארם אז עכשיו אני תקועה עם בקבוק שלם עד החורף הבא.. הנה עוד חסרון ברכישה ב 1+1..

      מחק
  9. אני מאוד מאוד אוהבת אותו , הוא נהיה פייבוריט שלי לעונה הזו. כולן מדברות על מישה ומישה ואני תוהה האם המישה הזה באמת משהו ? :-D
    ובנימה אישית , חבל שלא הראית תמונה איך הוא מתקבל עלייך , אני אוהבת לראות תמונות של פרצופך היפה :) אבל נסלח לך ;) .

    השבמחק
    תשובות
    1. MISSHA מעולה, אבל מצד שני יותר כבד לעומת הגרניה ונותן כיסוי שדומה יותר למייק אפ. אני אוהבת את שניהם, אבל לגרניה יש יותר סיכוי להיות הבסיס למייק אפ אצלי כי הוא יותר קליל ופחות מורגש.
      הפרצוף שלי מסרב להצטלם בזמן האחרון, אני מוצאת את עצמי מצטלמת ואז מוחקת וכו'. מבטיחה להשתפר בקרוב :)

      מחק
  10. כל הסקירות שלכן עושות לי חשק לנסות אותו :)
    נראה כמו יופי של מוצר - גם כבסיס למייקאפ בימים בהם רוצים כיסוי טוב אבל קליל וגם כמייקאפ בפני עצמו לימים של "להיראות לא מאופרת".

    השבמחק
    תשובות
    1. זה אחלה מוצר!
      מהסקירות את כבר יכולה לדעת אם הוא מתאים לך או לא :)

      מחק
  11. אנונימי28.4.2012, 13:57

    זה טיפה מחשיד..
    כי מצד אחד זה קרם לחות והוא אמור להגן על העור ולהביא מרכיבים חיוניים לעור הפנים אבל מצד שני יש בזה מייקאפ
    אז זה לא עושה נזק לעור אומשהו!?
    אני בתור אחת שבחיים לא שמה מייק אפ די מלחיץ אותה כל העניין):

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי זה נשמע לך מוזר בתור אחת שלא משתמשת במייק אפ והרעיון הזה מלחיץ אותך. מבחינה טיפוחית אין שום בעיה עם השילוב וכמעט בכל מותג קוסמטי (גם במקצועיים שמשווקים אצל הקוסמטיקאיות) קיים מוצר שנקרא דמי-מייק אפ שהוא קרם לחות בתוספת גוון קליל שנותן גון אחיד לעור הפנים. נזק לעור זה בטוח לא עושה, אין לך מה לדאוג. מה שכן אם את לא לא אוהבת את הרעיון אולי שווה ללכת על מוצרים שונים שעובדים על הענקת לחות לעור וגם מגנים מקרינת השמש.

      מחק
  12. אנונימי10.5.2012, 12:15

    שלום,
    אני מתעניינת לגבי ה BB, האם זה מחליף גם את הקרם לחות? או ששמים לחות ואז את ה BB.

    הייתי רוצה לקבל דוגמית כדי לראות איך אני עם זה.
    היכן ניתן לקבל דוגמית?

    השבמחק
  13. הי!
    בגדול ה-BB כבר מכיל בתוכו את הלחות ולכן אין צורך לשים לחות לפני. אם יש לך עור יבש, הייתי ממליצה כן לשים את קרם הלחות הרגיל לפני ה-BB.
    לגבי הדוגמית, עדיף לגשת לכל פארם עם קופסית קטנה ולבקש מהדיילת שתשים לך קצת מהטסטר כדי שתוכלי לנסות את הקרם בבית לפני שאת רוכשת אותו.

    השבמחק
  14. לא ככ הבנתי. אם עברתי את גיל השלושים אז זה לא מומלץ בשבילי? רק לנערות? ומה לגבי כתמים שחורים מתחת לעיניים? זה מכסה או שצריך גם קונסילר מיוחד? כי בתחזית יומית של לחות גבוהה לא בא לי לערבב כמה סוגים של קרמים לפנים כי במילא הכול ייזל מהר.

    השבמחק
    תשובות
    1. המוצר הזה של גרניה משלב 2 תכונות: קרם לחות וכיסוי קל. הגיל זה לא העניין כאן, אלא רמת הכיסוי. אם את רוצה להסתיר פגמים בעור הפנים או מצפה לכיסוי בינוני או גבוה, זה לא המוצר בשבילך. לגבי הכהויות מתחת לעיניים, הוא לא מיועד לכך וגם אם תשימי אותו שם הוא לא יסתיר שום דבר. למטרה הזאת משתמשים בקונסילר עם כיסוי טוב.

      מחק
  15. אנונימי12.1.2013, 12:39

    עכשיו הוא במבצע בסופרפארם 84 ש"ח במקום 171. שווה ממש!!!

    השבמחק
  16. מוצר טוב. אני משתמשת בו שמתחשק לי לגוון בין הBB והמייקאפים שאני משתמשת. מרוצה.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.