SLIDER

הכוכבים של ינואר

סוף החודש הגיע וזה הזמן להציג את נבחרת המוצרים המנצחים שלי!

העור שלי לא היה במיטבו החודש ורק לאחרונה המצב התחיל להשתפר. סבלתי מאדמומיות , אזורים של יובש ועור מתקלף, הרגשתי שהפנים לא חלקות והעור היה נראה חסר חיוניות. כל זה נבע ככל הנראה מצינון מעצבן שתקף אותי וגם מזג האויר הקר (והמזגנים כמובן). לא שיניתי את שיגרת הטיפוח שלי בתקופה הזאת ורק מאוד הקפדתי על שיגרת ניקוי, קרם לחות "כבד" וחיכיתי שזה יעבור.
מהסיבות האלו המייק אפ הרגיל שלי (Healthy Mix של בורז'ואה) לא סיפק לי את הכיסוי שהייתי צריכה ולכן חזרתי להשתמש ב-Double Wear Light של אסתי לאודר שתמיד מציל אותי במצבים האלו.
אפשר להגיד שגיליתי את המייק אפ הזה מחדש וקצת שכחתי עד כמה שאני אוהבת אותו!
הגוון שלי הוא מס'1 וכרגע הוא מתאים בדיוק לגוון העור שלי, הכיסוי בינוני שניתן גם לבנות אותו בזהירות, העמידות מצויינת.

החודש קניתי לי את המברשת החדשה של ביוטיקר  (מס' 332) כדי לבדוק בעצמי אם היא באמת כל כך טובה כמו שמספרים.
המברשת הזאת בהחלט יכולה להצטיין בתואר "הכוכבת של החודש" כי מי היה מאמין שמברשת של 16 ש"ח תעשה עבודה כל כך טובה! השתמשתי בה להנחה של Double Wear Light והשילוב הזה עבד נהדר, התקבל כיסוי אחיד וגם מראה יחסית טבעי.
המברשת עשויה מסיבים סינטטיים מאוד צפופים, אבל מרגישה מאוד נעימה ומלטפת על הפנים. אני מניחה את המייק אפ בטפיחות קלות על כל הפנים ולאחר מכן עובדת עם המברשת בתנועות סיבוביות קלות כדי להטמיע את בעור. בגלל שמאוד אהבתי את המברשת קניתי לי עוד אחת  שכרגע משמשת אותי להנחת פודרה.

עוד מוצר שהייתי צמודה אליו כל החודש הוא Labello דובדבן 
בגלל היובש השתמשתי בשפתונים רק מידי פעם והלבלו הלך איתי לכל מקום. למעשה הבאלם הזה מלווה אותי כבר כמה שנים טובות וכבר הספיק לעבור שינוי במראה ובפורמולה. את החדש אני אוהבת הרבה יותר .

איפור העיניים שלי היה יחסית פשוט החודש ולא ממש היה לי כוח וזמן להשקיע באיפורים מורכבים יותר. הצללית שהייתה בשימוש כמעט יומיומי היא "Satin Taupe" של MAC.
זאת אחת הצלליות המפורסמות של מאק וגם אחת הפרקטיות ביותר, יש לה מרקם מעולה שכיף לעבוד איתו ואי אפשר לטעות איתה. השתמשתי בה על כל העפעף (לא כולל את עצם הגבה) לקבלת מראה טיפה מעושן ועם זאת מאוד עדין.
יחד איתה שילבתי תיחום די עדין וטיפונת מעושן של קו הריסים במקום האיילינר ג'ל (שקצת הזנחתי החודש). גיליתי שהצללית הכהה מהטריו של Wet n'Wild עושה את זה נהדר.
בזמן ששני הגוונים הבהירים לא ממש פיגמנטיים ולרוב משמשים אותי להארה של עצם הגבה, הצללית הכהה מצויינת ורוויה, לא מתפוררת וקלה לעבודה. רק חבל שהשימר שיש בה לא בא לידי ביטוי גם על העפעף, למרות שעל זה אני סולחת לה.

כוכב יחסית חדש בתיק האיפור שלי הוא מעגל ריסים.

בתור מעגלת ריסים מתחילה הלכתי על האופציה הזולה וקניתי את המעגל של ביוטיקר כדי לראות אם אנחנו מסתדרים או לא. תמיד חשבתי שהריסים שלי מעוגלים באופן טבעי והמסקרה נותנת להם את הטאץ' הסופי ורק אחרי שעיגלתי אותם ראיתי את ההבדל הגדול.
השימוש במעגל לא כל כך מסובך והמכשיר הזה מאוד ידידותי למשתמש, למרות שבמבט הראשון נראה קצת מרתיע. אחרי כמה ניסיונות עגול הריסים לוקח כמה שניות לכל עין, אבל עושה הבדל גדול מבחינת המראה.
אימצתי!

אני מכורה לריח של סדרת "Coconut Verbena" של ללין. עד עכשיו השתמשתי בסבון פילינג לגוף שלצערי יצא מהליין והחודש קניתי לי אספקה מכובדת שכוללת פילינג על בסיס שמן, קרם גוף וחמאת גוף (כולם יופיעו בבלוג בשלב מאוחר יותר עם סקירה מסודרת). 
בחמאת הגוף השתמשתי במשך כל החודש והיא פשוט מעולה!
המרכיב העיקרי שלה הוא חמאת שיאה, שעשירה בחומצות שומן וויטמינים A, E ו-F ולכן מלחחת את העור, מזינה אותו, מקלה במצבים של עור יבש ורגיש וגם עוזרת לעור למגר את נזקי הסביבה. 
הקרם עצמו מאוד סמיך וכבד, אבל נמרח בקלות על הגוף (כמו חמאה?) ונספג טוב. הריח מאוד דומיננטי ומורגש על הגוף די הרבה זמן וגם נדבק לבגדים. מוצר מומלץ בחום לאוהבות הז'אנר.
מחיר: 79 ש"ח. 
ואיך אפשר בלי לקים?
החודש מאוד נמשכתי לצבע הסגול, לכן אלו הלקים שהכי נהניתי "ללבוש":
הראשון הוא "Valerie" של זויה, אחד הסגולים היפים שיש וכל מילה נוספת מיותרת.
"We will always have Paris" של OPI הוא ללא ספק הלק החורפי האהוב עלי ביותר וכבר שנה שניה ברציפות אני לא מפסיקה להשתמש בו. 
והרכש החדש הוא "Louvre me, Louvre me not" של OPI. לא יודעת איך לא גיליתי את הסגול המהמם הזה קודם. התמונות כבר מוכנות והוא הולך לככב באחד הפוסטים הקרובים. 
זאת הייתה נבחרת הינואר המנצחת שלי!
אם יש לכן מוצרים מומלצים שעשו לכן את החודש - שתפו בתגובות!

28 תגובות

  1. גם אני רכשתי את 332 לא מזמן והיא הפתיעה אותי לטובה אבל למריחת מייקאפ אני עדיין מעדיפה ספוגיות שלדעתי נותנות מראה טבעי ואם זאת מלוטש ומחמיא, כרגע אני משתמשת במשהו שנראה כמו ספוגית חיקוי של הביוטי בלנדר (נרכשה אף היא בביוטי קייר)אפרופו 332 יש לך שם טעות קטנה, רשמת 322 :)גם אני כמוך, סבלתי החודש מאדמומיות, יובש וקילוף עד שעברתי לשימוש בסרום ובקרם מסדרת אקווליה טרמל של וישי- כוכבי החודש שלי. מדהים מה ששני המוצרים האלה עשו לי לעור. ממליצה בחום לכל מי שסובל בחורף מיובש, גירוי ואדמומיות. אני משתמשת במעגל ריסים של רבלון כבר כמה שנים ומאוד מרוצה ממנו. תזהרי ממעגלי הריסים הזולים מאוד, אני מכירה אישית מישהי שנתלשה לה קבוצת ריסים ממש באמצע העין ממעגל ריסים שכזה ולקח לה לא מעט זמן "לגדל" אותם שוב. מעגל ריסים זה כלי ששווה להשקיע בו. החמאה של ללין מסקרנת, חבל שלא רואים את המרכיבים בצילום (זה דיי קטן :)
    יום נפלא שיהיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. ה-332 נהדרת, אבל הגעתי למסקנה שזה תלוי גם בסוג המייק אפ. יש לי גם את הספוגיות וגם את הביוטי בלנדר של מדינה מילאנו, אבל ביומיום אני מעדיפה להניח את המייק אפ עם האצבעות כי זאת השיטה המהירה ביותר עבורי.
      (הטעות תוקנה :)
      אני אחפש את הדוגמית של וישי, שמעתי הרבה על הסדרה הזאת.
      בינתיים אני מסתדרת עם המעגל הזה יופי והוא לא עשה לי בעיות. לשימוש אישי הוא מספק אותי לגמרי. אם אצטרך אחד לשימוש מקצועי אקנה לי אחד מה"ממותגים".
      תלחצי על התמונה של חמאת הגוף ואז תוכלי לראות אותה בהגדלה יפה!
      יום מעולה!

      מחק
    2. גם אני לפעמים מניחה מייקאפ עם האצבעות, בעיקר כשאני מאוד ממהרת ואין לי זמן להשקיע בהנחה עם ספוגית. איזה מרקם יש ל Double Wear Light? האם זה מרקם שדומה ל אבר לסטינג של קלרינס או מרקם אחר? בעבר הרחוק היה לי את הדאבל וור הרגיל והוא היה לי כבד מדי...

      מחק
    3. לא ניסיתי את אברלאסטינג ולא את Double Wear הרגיל לכן קשה לי לתאר לך אותו. הוא לא מרגיש כבד, אבל הוא טיפה דביק אחרי שאני מניחה אותו לכן אני תמיד מפדרת קלות.

      מחק
  2. *ועם זאת* מלוטש ומחמיא....

    השבמחק
  3. את המברשת את כבר יודעת שאני מאד אוהבת וגם אני משתמשת במעגל ריסים של ביוטיקייר, למרות שיש יותר נוחים וטובים ממנו, אם כי בשביל המחיר הוא עושה עבודה טובה. לא מאמינה שעד עכשיו לא השתמשת במעגל ריסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. קניתי ת המברשת בגללך ובגלל מרינה, "המשדלות"! הפעם יצאתי בזול :).
      לא הרגשתי צורך במעגל. כנראה שמרוב שהמסקרה הסגולה של רימל לא עושה כלום לריסים שלי התחלתי לעגל ומאוד אהבתי.

      מחק
  4. אני מכירה רק את הצללית של מאק ואוהבת אותה גם.
    מוצר החודש שלי הוא השימר של The balm
    אהבתי אותו מאוד, והוא מככב כמעט בכל איפור שלי
    מאז שקיבלתי אותו.

    השבמחק
    תשובות
    1. את מדברת על השימר "Mary Lou manizer" שלהם?

      מחק
    2. כן,הזמנתי אותו יחד עם הפודרה.
      הוא מצוין לדעתי.

      מחק
  5. יש לי גם את ה-332 והיא מעולה. בינתיים הנחתי איתה רק פודרה אבל, אני רוצה לנסות להניח גם מייקאפ [למרות שאני כבר רגילה ל187 של מאק]. עשית לי חשק לנסות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תנסי עם המייק אפים, אני מאוד מרוצה מהתוצאות!

      מחק
  6. אוהבת וניסיתי חצי ממה שיש פה אז כנראה שאת בחברה טובה!המייקאפ, מברשת וסאטין טאופ אהובים ואת כל השאר לא ניסיתי. לללין אני לא כל כך מתחברת. מעגל אצלי חובה תמיד (מאק) וצלליות של וט מכירה אבל לא מרגישה צורך לרכוש כי יש כבר של מאק.

    השבמחק
    תשובות
    1. המייק אפ והסאטין טאופ זה שני מוצרים מנצחים! את המייק אפ בטוח אקנה ברגע שיגמר כי הוא הכי עמיד עלי ונראה מעולה.
      תכלס, עם מסקרה טובה אני לא חייבת מעגל, פשוט אלו שיש לי לא ממש עושות את העבודה. ובלי שום קשר ברגע שאעגל את הריסים טוב לעצמי יהיה לי יותר ביטחון לעגל לאחרות :).

      מחק
  7. beauty_mark31.1.2012, 20:58

    סיקרנת אותי לגבי המברשת, רכשתי לא מזמן את הפרו ביוטי,
    ואני מרוצה ממנה מאוד, אני שומעת המלצות רבות גם על זו וב16 שח....שאני לא אנסה? (-:
    הDWL נהדר ואני ממליצה עליו בחום, רק חבל שהוא הביא עוד כמה "חברים" איתו במקרה שלי....אך שלי הוא לא מתאים. (ואפילו היה לי את הגוון 0.5 המיוחל)
    מחכה לפוסט של OP, הוא נראה מאוד יפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. המחיר של המברשות מצחיק ביחס לביצועים שלהן :)
      באסה ש-DWL גרם לך לבעיות, הוא אחד האהובים עלי.
      הפוסט של OPI יעלה ממש בקרוב, נשאר רק לערוך תמונות!

      מחק
  8. המברשת ממש שיחוק! אני משתמשת בה המון והיא כל כך נעימה ויעילה!
    אני ממש שמחה שקנינו אותה:)

    את המייקאפ הזה אני מאוד אוהבת, הוא בהחלט מה שצריך רק לא כבד מדי!

    הלאבלו מציל אותי החורף- השפתיים שלי מעולם לא היו יבשות יותר והוא די עוזר לי (איתי צמוד!)

    המעגל- גם אני התחלתי איתו, הוא ממש לא רע!
    בדיוק השבוע הגיע אליי אחד חדש של רבלון, והגיע הזמן לבדוק גם אותו...

    וכמובן- עשית לי חשק עז לצללית!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שקנינו אותה באמת! שתביני שאחרי שבוע כבר קניתי לי עוד אחת :)
      אני לא ממש סובלת מיובש בשפתיים, אבל הלבלו משמש אותי בעיקר בימים שאין לי כוח לשים שפתון (ולאחרונה היו הרבה כאלה).
      לי יש תמיד חשק לצלליות (מה שהיה באינגלוט זה יוצא מן הכלל :). אבל מהטריו הזה של WET N'WILD אני לא כל כך מתלהבת ותכלס רק הצללית הכהה שווה.

      מחק
  9. וואלה, עוד לא ניסיתי את הלובלו החדש. אני רואה באמת ששינו לו את העיצוב.
    מחכה לסקירה שלך על הרכישות מללין, בגדול אני לא מתחברת אליהם, הריחות שלהם יותר מדי דומיננטיים לטעמי.
    הלקים נפלאים, הואלרי לק נדיר ביופיו.

    השבמחק
    תשובות
    1. שינו לו את העיצוב החיצוני כבר כמה פעמים לדעתי. זה האחרון. את הפורמולה הזאת אני ממש אוהבת והיא יותר מלחחת מהקודמת.
      פעם הייתי די מכורה ללין ואז עבר לי. את המוצרים האלו גיליתי די במקרה כשחיפשתי מתנה למישהי ואז פשוט התאהבתי בריח. מי שלא אוהבת ריחות דומיננטיים לא תתחבר לסדרה הזאת.
      ה-VALERY מהמם!

      מחק
  10. השתמשתי במייקאפ הזה לתקופה מאוד קצרה. אפילו לא זוכרת למה. אולי התייאשתי לערבב את גוון 1 עם 2.. למרות שנראה לי שהיום אני (כבר) גוון 1..
    דווקא אני ובורז'ואה די מסתדרים. הוא חביב עלי. אבל צריך לפדר באמצע היום.. ולא ממש מתחשק לי..

    גם אני רכשתי 2 מברשות כאלה של ביוטיקר :) בהתחלה חשבתי לשתיהן להשתמש לפודרה (לחליפין כזה) אבל אז אמרת שאת משתמשת בה למייקאפ וכמה שזה היה נשמע לי מוזר, הייתי מוכנה לנסות. דווקא ממש סבבה ונעים עם הבורז'ואה אבל לא ניסיתי עם הקולורסטיי (עדיין ;))
    המברשת הזאת ללא ספק להיט!

    יש לי בדיוק את השפתון הזה גם בגרסה הישנה ובחדשה. החדשה נמצאת באוטו (אין סיכוי שבקור הזה הוא ינזק..) ואני לא מרגישה שאני מחפשת להשתמש בו. הוא איך שהוא לא זה בשבילי. את הגרסה הישנה אני אוהבת יותר. אבל לא מאוד..

    אני לאחרונה חוגגת על הצלליות האבקתיות של פרושופ. אז אני בעיקר צבעונית כזו :) אבל חוץ מזה אני בכלל מרגישה צורך לעשות דברים מעניינים יותר בחורף. אולי בגלל שלא חם מול המראה וקשה יותר להתעורר אז מתאים לי לשבת ולהתאפר מושקע.

    רכשתי לפני כמה חודשים מעגל ריסים והוא אכן עושה עבודה מאוד מחמיאה. אבל לא תמיד יש לי כוח אליו. לא יודעת אפילו להסביר למה..

    אני לא יכולה לסבול את ללין. בחיי שלא ניסיתי אף מוצר שלהם. אבל לא סובלת את יעל בר זוהר המתחנחנת, בטח לא אוהבת אותה מתחנחנת בלבן. לא אוהבת את הרצפה הכי צבועה שלהם בצורה מרושלת, לא אוהבת שהכל לבן וקר. פשוט מרגיש לי מקום לא מזמין בכל פעם שאני עוברת ליד סניף שלהם וחושבת - ניתן צ'אנס? גם כשכבר נכנסתי לאחרונה נתקלתי במוכרת די טיפשה ומעצבנת.

    לאחרונה הזנחתי את עניין הלקים כי (כרגיל?) העור שלי במצב מזעזע הוא פשוט כ"כ יבש (עם כל הקרמים)שהוא לא ראוי לא למריחת לק ובטח שלא לצילומים.. :(

    השבמחק
    תשובות
    1. איך באמת ויתרת על DWL? אני כרגע גוון 1 בדיוק. בקיץ פחות השתמשתי בו כי הרגשתי שהוא בהיר לי מידי. הפעם אולי באמת אקנה לי גם את 2, כי תכלס הוא הכי עמיד עלי מכל אלה שניסיתי.
      את הבורז'ואה אני גם מאוד אוהבת ויותר קל להניח אותו, אבל העמידות שלו פחות טובה. הפידור חובה, ועליו אני מפדרת בנדיבות.

      הגרסה הישנה של לבלו הייתה הרבה יותר פיגמנטית, מן צבע פירות יער כזה, וגם פחות גלוסית. היה לו קטע קצת שונה מהחדש.

      אני גם חוגגת על הצלליות שלי של פרושופ, מה שכן אני בטוחה שאת הרבה יותר "צבעונית" ממני בעניין הזה :). למרות שאתמול לדוגמא עשיתי איפור עיניין בגוונים של אפרסק וורוד עם איילינר חום ויצא ממש יפה.

      לי פחות מפריע המיתוג והעיצוב של ללין, למרות שאני יכולה להבין אותך. הייתי מכורה למוצרים שלהם ממש בהתחלה כשהם פתחו ואז נרגעתי. גיליתי את הסדרה הזאת ממש במקרה והתמכרתי לריח. הפעם היה מבצע ניצלתי מבצע של קונים ב-100 משלמים 50 שהיה להם, אחרת המוצרים שלהם קצת יקרים מידי לטעמי.

      ניסית פילינג לידיים? חמאת שיאה לא עוזרת?

      מחק
    2. אני אגיד לך מה, לא בא לי לשלם את התמחור של אסתי לאודר. אם הקולורסטיי עושה את העבודה, ועכשיו גם הבורז'ואה למה לשלם כ"כ הרבה על ה DW? (לייט או רגיל..)

      הגירסה הישנה מרגישה לי יותר לחותית. וזאת יותר לא יודעת, עדינה. או בקיצור לא עושה כלום חחח

      או! נשמע מאוד מעניין! עם איזה צלליות השתמשת?

      חמאת שיאה כבדה לי מידי לידיים כי היובש אצלי הוא לא ממש בידיים אלא בקוטיקלות. פילינג לידיים טרם ניסיתי. ראיתי שדנרה כתבה על זה של לאוקיטן אבל אני לא מתלהבת לקנות מוצר כזה שהוא יחסית יקר ולגלות שאני לא סובלת אותו.. יש הצעות עממיות יותר?

      מחק
  11. אני קונה את DWL רק כשיש 50%, ככה יוצא מחיר שווה (בסביבות 115 ש"ח).
    באיפור עיניים השתמשתי בצללית האפרסקית של MAC (היא הופיעה בפוסט "הכוכבים" הקודם) בחצי גלגל העין הפנימי, אחרי זה המשכתי עם הצללית הורודה מהרביעיה של פרושופ ובשליש החיצוני הנחתי את Mystery של MAC (חום מאט). יצא לוק כתום-ורוד כזה, אבל די עדין.
    היה לי פילינד לידיים של Yes to carrots שהיה טוב, אבל בתחושה שהוא לא היה שונה מפילינג גוף רגיל על בסיס שמן. חוץ מזה אני לא כל כך מכירה אלטרנטיבות. אבל אם זה לא בטוח עוזר, לא הייתי ישר משקיעה בפילינג של לאוקסיטן.

    השבמחק
    תשובות
    1. מתי יש 50% אל אסתי לאודר?
      אבל בכל מקרה, אני קונה את הקולורסטיי ב 45 ש"ח דרך איביי..

      המראה נשמע ממש מוצלח! אני לא מכירה מספיק את הצלליות אז קצת קשה לי לראות את זה בעין.

      מחק
    2. עכשיו היה מבצע על כל המייק אפים והשפתונים במשביר. היה כבר כמה פעמים גם באפריל. צריך לעקוב. בטח גם בפסח יעשו משהו שווה.
      אני אצטרך קולורסטיי הכי בהיר למזוודת האיפור שלי כדי לערבב עם הכהה שקיבלתי. אזמין בקרוב נראה לי, כי המחיר ממש שווה.
      ניסיתי לצלם, אבל לא יצא טוב, אולי יום אחד אבקש את המצלמה של יוני (הארטילריה הכבדה :)

      מחק
  12. אנונימי4.2.2012, 9:01

    הי Edenable,
    הסכמה מלאה בנוגע לצללית של MAC. יש לי אותה גם ואני ממש אוהבת. אני חושבת שזה קשור למזג האויר הסגרירי :-)

    השבמחק
  13. המייקאפ, המברשת והלבלו נהדרים! גם לי יש אותם ואני מאוהבת :)
    הצללית הזו של מאק נמצאת ברשימה שלי. יבוא יום... :)
    את חמאת הגוף של ללין בריח הזה אני בהחלט אנסה (אחרי שאסיים את הקרמים הקיימים שיש לי). זה הריח האהוב עליי אצלם :)

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.