SLIDER

מסקרות של קליניק: "High Impact" ו-"High Impact Curling"

אני משתמשת במסקרות של קליניק כבר הרבה שנים, ואין לי ולא היו לי מסקרות אחרות מאז. יש לזה כמה סיבות. העיקרית היא שברגע שגיליתי אותן לא המשכתי לנסות אחרות, וגם יחסית לאיכות המעולה שלהן המחיר ממש סביר (יוצא לי לשלם בסביבות 85 ש"ח כשיש מבצעים. ורוב הזמן יש). המסקרות של קליניק גם היפואלרגניות, ולמרות שאין לי שום רגישות בעיניים ולא אלרגיות טוב לדעת שהסיכוי שזה יקרה בגלל מסקרה די קלוש.
המסקרה הראשונה של קליניק שניסיתי היא "High Impact" הירוקה. קניתי אותה בהמלצה של חברה לעבודה שהייתה מכורה למוצרים שלהם, ומאז שניסיתי פשוט המשכתי לקנות אותה שוב ושוב.
אני הכי אוהבת את המברשת ה"שמנה" והצפופה שלה שמפרידה בין הריסים בצורה מושלמת. גם אם יוצא הרבה חומר כשהיא חדשה לא נוצרים גושים. אני אוהבת לבנות אותה בשתיים שלוש שכבות למראה ריסים קצת מודגש יותר, כי בשכבה אחת היא ממש עדינה וטבעית. הייתי מגדירה אותה יותר כמאריכה את הריסים ופחות מעבה, אלא אם כן מוסיפים כמה שכבות.
ההסרה שלה די קלה, גם אם שמים הרבה שכבות. אני בדרך כלל מורידה אותה עם מסיר איפור עיניים של קליניק (בקבוק ירוק-טורכיז) או עם מסיר איפור עיניים של אהבה. אם אני ממש מתעצלת אז במקלחת עם מים.

את המסקרה השניה יצא לי לנסות לגמרי במקרה, כי קניתי אותה בטעות במקום הירוקה. היא נקראת "High Impact Curling" (הכסופה). מאז כבר הספקתי לרכוש אותה כמה וכמה פעמיים, כרגע אני משתמשת גם בירוקה וגם בכסופה לסירוגין.
מה שדומה בשתי המסקרות האלה זה רק השם שלהן.
אני יותר אוהבת את המברשת של הכסופה, היא יותר עדינה ויותר קל להגיע איתה לזווית חיצונית ופנימית של העין בלי שבטעות היא תימרח על העפעף. המסקרה הזאת גם מעבה וגם מאריכה ומעגלת את הריסים.
המרקם עצמו יותר "עבה", כבר בשכבה ראשונה מתקבל מראה ריסים מודגש. אני אף פעם לא שמה יותר מ-2 שכבות כי אז אפשר בקלות להגיע למראה מוגזם ובובתי. לקראת הסוף שלה היא עלולה להיות קצת גושית, לדעתי היא גם מתייבשת טיפה יותר מהר מהירוקה, אבל זה עיניין סובייקטיבי ואני מאמינה שאצל כל אחת זה יהיה שונה.

הכסופה היא עמידה, אבל לא waterproof. האמת היא שלא מצאתי מילה "עמידה" על האריזה שלה, אבל כן כתוב באתר של קליניק. ברגע ששמים אותה היא לא נמרחת ולא זזה מהמקום. גם בקיץ כשחם וקצת מזיעים וגם בחורף בגשם. בסה"כ אפשר להגיד שהיא די מתנהגת כמו מסקרה עמידה במים. אבל, אם מרטיבים אותה וקצת משפשפים עם האצבע - היא תתחיל לרדת.  העניין הוא שהיא יורדת בגושים קטנים ובחתיכות קטנות ולא נמרחת בהסרה כמו מסקרה רגילה, לכן גם בהסרה שלה אין סיכוי לעיגולים שחורים של שאריות מסקרה מסביב לעיניים.
אני מורידה אותה עם מים במקלחת. מסיר איפור עיניים רגיל יכול להוריד אותה אבל זה לוקח מלא זמן (ומסיר לאיפור עיניים עמיד התקמצנתי לקנות :). ניסיתי עם שמן - לא עבד. היום גם גיליתי שקליניק עצמם ממליצים להוריד אותה עם מים חמים וצמר גפן.

לסיכום: מי שמחפשת מראה ריסים טבעי ואולי קצת מודגש, הייתי ממליצה בחום על "High Impact" הירוקה.
מי שאוהבת מראה ריסים מודגש ואולי אפילו דרמטי או מי שהעמידות של המסקרה הרגילה לא מספיקה לה - "High Impact Curling" תהיה ההמלצה שלי במקרה הזה.

שבוע טוב!

12 תגובות

  1. אנונימי18.12.2010, 17:20

    יש לי את הירוקה, מאד אוהבת אותה.
    את המברשת שלה במיוחד.

    השבמחק
  2. איזה פוסט מקיף, אהבתי
    יצא לי להתנסות במסקרות של קליניק בתיקים שקיבלתי כאשר קנתי מוצרים הן בארה"ב והן בחו"ל. מסקרות מוקטנות ועל כן המברשת לא ממש משקפת, השתמשתי בהן לתיק האיפור, נהנתי אך לא נתתי עליהן מחשבה. נרשם ויבדק.
    (לא במהרה שכן מאז חזרתי מארה"ב שם רכשתי מסקרות של מייבלין "במשקל" איני נדרשת לקניית מסקרה)

    השבמחק
  3. תודה. אני חושבת שאני הייתי מעדיפה את הירוקה בעיקר בגלל קלות ההסרה. ממש לא אוהבת דברים עמידים, גם אם הם לא מוגדרים כך :-)

    השבמחק
  4. אבדוק את הכסופה (גם אם יקח זמן כי ממש לאחרונה רכשתי את הסמפצ'ס שלי :]) באמת עשית לי חשק לדגום אותה!

    ואנקדוטה בנוגע להסרה. אני תמיד מתעצלת להסיר מסקרה לכן אני תמיד מעדיפה להוריד אותה ואיפור בכלל במקלחת. הקטע הכי מצחיק שאני תמיד מתעצלת להוריד את האיפור לפני השחיה (וגם לא תמיד יש לי זמן) אז תמיד אני מוצאת שהמשקפת שלי חצי שחורה משאריות מסקרה בסוף השחיה חחח

    השבמחק
  5. אורית: אני גם הכי אהבתי את הירוקה, עד שניסיתי את הכסופה . ואז פשוט קניתי את שתיהן כי אני לא מצליחה לבחור :)

    אפרת: לא יצא לי לנסות את המוקטנת, לכן אין לי מושג אם יש הבדל בינה לבין הרגילה. והכי כיף לקנו תאיפור בחו"ל!!

    השבמחק
  6. דנרה: הירוקה נראה לי כבר הפכה לסוג של קלאסיקה של מסקרות, היא אפשר לטעות איתה.

    מיטל: גם אני ככה, מורידה עם מים במקלחת, ואז את השאריות עם חלב פנים ומסיר איפור עיניים שזה בדיוק חצי שניה.
    את הכסופה די קשה להוריד. יצא לי פעם להיות בחוץ ביום גשום בלי מטריה ועבר בשלום. (אם מרטיבים אותה ולא משפשפים היא כמעט ולא יורדת. אין לי מושג עד כמה משקפת שחיה מעבירה מים, אבל מקסימום יפלו כמה גבשושים שחורים והיא לא תימרח. או שלכי על waterproof, זה יותר בטוח

    השבמחק
  7. לא לא עמידה במים! זה יותר מידי חזק בשבילי!
    אני פשוט צריכה לזכור להוריד אותה לפני שאני שוחה!

    השבמחק
  8. טוב לדעת! מעולם לא ניסיתי מסקרות של קליניק ואני תמיד בחיפוש אחר המסקרה המושלמת. YSL לא היתה מושלמת בשבילי כי אחרי כמה שעות היא היתה מכתימה לי את העפעפיים התחתונות. כרגע אני עם מסקרה של ארמאני וגם היא מכתימה את העפעפיים. רק מסקרה אחת של מייבילין עשתה אצלי עבודה מצוינת ולא הכתימה את העפעפיים גם כעבור שעות רבות. אבדוק בהזדמנות את קליניק!

    השבמחק
  9. וניטי: אצלי אף פעם לא הייתה בעיה כזאת, אבל לדעתי הכסופה לא אמורה להימרח לך כי גם במים היא יורדת בגושים קטנים ולא נמרחת.

    השבמחק
  10. הי אימפקט של קליניק תמיד תהיה אחת המסקרות האהובות עליי ביותר. רק חבל שהמחיר שלה לא מאפשר לי לקנות אותה באופן קבוע.. האמת היא שכבר שנים לא השתמשתי בה (אני נוטה לקנות מסקרות שנמכרות בבריטניה, אירופה וארה"ב בדרגסטורס מאיביי, לכן המחיר מאוד זול).

    השבמחק
  11. קורס איפור: תכלס, הכי שווה לקנות מוצרים של חברות דראגסטור בחו"ל, כי המחיר של אותו המוצר בארץ יוצא הרבה יותר יקר. אם ניקח את המסקרות כדוגמא: מסקרה של מייבלין יכולה לעלות 50-60 ש"ח במידה ויש הנחה משמעותית ומסקרה של קליניק עולה בסביבות 85 ש"ח אחרי ההנחה. אז הפער לא כזה גדול.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.