SLIDER

פינוקים לחג עם איב רושה

מאז שעלו לארץ לפני שנתיים, רשת הקוסמטיקה הצרפתית "איב רושה" כבר הספיקו להתרחב ל-11 סניפים ברחבי הארץ וגם חנות אינטרנט לרכישת מוצרים אונליין עם משלוח עד הבית. בתור מעריצה ותיקה של המותג אני שמחה לראות את הרשת גדלה ומתפתחת וזה נראה שאיב רושה הם כאן כדי להישאר!
Yves Rocher איב רושה
החגים המתקרבים הם תמיד תירוץ טוב לנצל את המבצעים הטובים שיש בתקופה הזאת ולהתפנק בקניות. לכבוד ראש השנה המתקרב ניתן כעת לרכוש את המוצרים המפנקים של המותג במבצע קנה 4 וקבל 2 מתנה וברור שלא עמדתי בפיתוי! זאת הפעם הראשונה שויתרתי על הביקור בחנות ועשיתי הזמנה דרך האתר ואני חייבת לציין לטובה גם את נוחות השימוש בו וגם את המשלוח הסופר מהיר שהגיע עד מקום העבודה תוך יומיים. מחיר המשלוח הוא 15 ש"ח ובקניה מעל 150 ש"ח הוא ללא עלות.
איב רושה ידועים במוצרים המבושמים שלהם בניחוחות פירותיים ו"טעימים", בואו לראות את "הגן הבוטני" שאספתי לתוך החבילה שהזמנתי!
פילינג גוף בניחוח פטל ומנטה
איב רושה פילינג גוף פטל מנטה
מדובר בג'ל רחצה עם גרגרי פירות וניחוח פטל ממכר. אני מתייחסת אליו כסבון רחצה רגיל, כי ריכוז הגרגרים לעומת פילינג גוף סטנדרטי, לכן הוא לא יעיל במיוחד לצורך זה. בתור ג'ל רחצה הוא נעים ומפנק גם לבד וגם בשימוש על כפפת רחצה או ספוג בד. בעבר כבר סיימתי שניים כאלה בניחוחות שונים וכל פעם דואגת שיהיה לי באמבטיה אחד חדש.

קרם ידיים בניחוח חמוציות ושקדים
איב רושה קרם ידיים חמוציות שקדים
קרם ידיים במרקם יחסית קליל שגם נספג תוך כ-5 דקות מבלי להשאיר תחושה של דביקות ועם זאת מעניק לחות ללא צורך בכמות גדולה ממנו. יש לו ניחוח דומיננטי והבושם נמצא בין עשרת המרכיבים הראשונים, כך שאני לא ממליצה עליו לבעלות עור רגיש.

סבון גוף בניחוח קלמנטינות ותבלינים
סבון גוף קלמנטינות תבלינים איב רושה
דמיינו ניחוח של עוגת תפוזים עם קינמון וזה בדיוק מה שתרגישו כשתפתחו את הבקבוק! אין ספק שהניחוח הוא זה שהופך את השימוש בסבון רחצה רגיל לחוויה.

שמפו מטהר לשיער שמן
שמפו לשיער שמן איב רושה
יש לי ניסיון מצויין עם השמפואים של המותג והפעם החלטתי לנסות את הסדרה לשיער שמן. הוא מבוסס על תמצית צמח הסרפד שידוע כתורם לחיזוק השיער והענקת הברק. השמפו מגיע בניחוח צמחי מאוד מרענן, מקציף מעולה, למרות שאינו מכיל SLS וגם נותן תחושה נעימה של שיער נקי ללא יבוש יתר.

שמן גוף בניחוח מנדרינה לימון וארז
שמן גוף מנדרינה לימון איב רושה
זהו שמן גוף מעודן שמתאים לשימוש גם בתור שמן לחות וגם בתור שמן עיסוי. הוא מכיל בעיקר תמציות שמנים שונות (rapeseed, safflower, שמן קוקוס, שמן מקדמיה ועוד) ומבושם בניחוח מעט מריר ומרענן של פירות הדר.

שמן רחצה בניחוח שמן זית ופטיט (שמן עץ תה מר)
שמן רחצה זית פטיט איב רושה
שמן רחצה הוא אחד המוצרים המפנקים, במיוחד בתקופה הקרה ההולכת ומתקרבת. השימוש בו זהה לסבון גוף רגיל וההבדל הוא שבנוסף לניקוי העור העדין מקבלים גם את הלחות בזכות השמנים שמכיל (שמן זית ושמן rapeseed). יש לו ניחוח עדין של קליפת לימון עם מרירות עדינה של שמן זית שלא נשאר מורגש על העור.

שתפו בתגובות מה הם המוצרי Yves Rocher האהובים והמומלצים שלכן! מאחלת לכן תקופת טרום חגים כיפית ושופינג מהנה :)

תגובה 1

  1. ממש אוהבת את המותג. הכי התחברתי לשמן הגוף שלהם שחולל פלאים לעור שלי. תודה על ההמלצות.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.