SLIDER

Empties | המוצרים שסיימתי לאחרונה

הנה הגיע לו עוד פוסט ה-Empties המסורתי ובו כל הפרטים על כמות מכובדת של המוצרים שסיימתי בתקופה האחרונה והיו שווים את האזכור בבלוג. 

המייק אפ האהוב עלי ביותר בתקופה האחורנה: Teint Idole Ultra של לנקום.

מייק אפ מומלץ

מייק אפ נוזלי עם כיסוי בינוני יפיפה ומרקם קליל שנראה טבעי ומתמזג עם המרקם של העור. רציתי מייק אפ של מותג יוקרתי עם ביצועים מרשימים ולנקום לגמרי סיפקו את הסחורה. עוד יתרון גדול של "טיינט אידול" הוא מבחר העצום של יותר מעשרים גוונים, שקיים אולי רק בקטגוריה של מותגי האיפור המקצועיים (כמו מאק לדוגמא). זאת הסיבה שכאשר ניגשים לבחירת הגוון הדמויק, חייבים סבלנות ואם מתאפשר כדאי בתור התחלה לקחת דוגמית קטנה ולנסות בבית בתנאי תאורה טבעיים. עם כל הניסיון שלי, נדרשו לי שני ניסיונות עד שהגעתי לגוון 021 שהתאים בול. לתחושתי, ברוב המקרים הדיילת בחנות תציע בערך שתי אופציות הנמכרות ביותר לגוון העור שלכן, מבלי להיכנס לדקויות, כך קרה שחזרתי עם מייק אפ חיוור וורדרד מידי (גוון 005). לכן העצה שלי היא להקדיש את הזמן לבחירת הגוון ולא להסתמך במאה אחוז על ההמלצות של הדיילות וגם לא לקנות "על עיוור" אונליין. החסרון של "טיינט אידול" הוא הריח הדומיננטי, כיאה לרוב מוצרי לנקום, כך שאם אתן רגישות לבושם או שפשוט לא אוהבות מוצרי פנים מבושמים ביד נדיבה, תדלגו עליו. אני מאוד נהניתי ממנו וללא ספק תהיה כאן רכישה חוזרת בקרוב, אחרי שאסיים כמה מייק אפים נוספים מהאוסף. 

סיימתי שני קרמי ידיים מצויינים, כל אחד בתחומו. 

קרם ידיים מומלץ
Nourishing Hand Cream של קמדיס הוא קרם ידיים מעולה לשימוש יומיומי ולנשיאה בתיק. הוא לא כבד בכלל ולא משאיר שכבה דביקה על עור הידיים, שומר מצויין על הלחות ולא דורש חידוש לעתים תכופות. אחד מקרמי הידיים המוצלחים והמומלצים שניסיתי בנוסף גם המחיר נגיש מאוד והמרכיבים מצויינים.
ניתן להשיג באתר של קמדיס וברשתות הפארם.

קרם ידיים המלצה

קרם ידיים Intensive Hand Balm של לאוקסיטן הוא ההמלצה האולטימטיבית לעור ידיים יבש במיוחד, הנוטה לכתמי יובש, אדמומיות וגירוי. הוא מכיל 25% חמאת שיאה ולא סתם נקרא באלם, כי הוא מאוד מאוד מרוכז ושמנוני ונדרשת כמות פיצית בכל שימוש בו. הקרם לגמרי עושה את העבודה, מרגיע באופן מיידי וגם שומר על התוצאה לאורך זמן. הוא לא זול, אבל חסכוני ביותר ושווה את ההשקעה עבור מי שסובל מעור יבש ומגורה בעור הידיים.
ניתן להשיג באתר של לאוקסיטן, בחנויות הרשת ובבתי מרקחת נבחרים. 

Pixi - Hydrating Milky Mist

סקירה ספריי לחות לפנים
אני מאוד אוהבת להניח ספריי לחות על עור נקי ולפני קרם לחות. הספריים האלו מתחלפים אצלי על בסיס קבוע והפעם סיימתי את מיסט הלחות של פיקסי שקרץ לי גם בגלל שמוצרי המותג מסקרנים אותי וגם בגלל ההבטחה לתוספת לחות יומיומית והאירזה החמודה. בפועל לא התלהבתי ממנו במיוחד. לא הרגשתי שהוא מוסיף משהו לשגרת הטיפוח שלי, לא ממש הרגשתי את הלחות שאמור להעניק. הספריי הזה כיפי, עם ניחוח מעודן ונעים ואריזה נוחה, אך לא מעבר לכך. 
מוצרי Pixi נמכרים בלעדית בסופר פארם. 

בגזרת ניקוי הפנים היומיומי, הפייבוריט הבלתי מנוצח שלי כרגע הוא סבון הפנים של Dermalogica

Special Cleansing Gel הוא המוצר הקלאסי של המותג לניקוי יומיומי של עור הפנים. הוא קליל ואינו מייבש ועניין היחיד שקצת פחות אהבתי הוא שלוקח מעט יותר זמן לשטוף אותו במלואו. הג'ל סופר עדין, וכמו שאר מוצרי המותג אינו מבושם ואינו מכיל פרבנים (כל מוצרי המותג הם טבעוניים ולא מכילים גלוטן). אני חושבת שרוב המשתמשות יהנו ממנו, במיוחד אלו עם עור רגיש, לא סתם מדובר בבסט סלר של המותג. גם אני אהבתי, אבל מדברים על אפקט הוואו, אז הסבון השני ניצח אצלי ובגדול.

סבון פנים המלצות

Clearing Skin Wash נראה ומרגיש די דומה מבחינת המרקם, אבל מיועד לעור מעורב עד שמן עם נטיה להופעת פצעים. יש כאן חומצה סליצילית ועוד מרכיבים אנטי בקטריאליים המסייעים בדיכוי פעילות של חיידקי האקנה, מרכיבים כמו מנטה ותה ירוק המסייעים בחיטוי, קמפור ומנטה להרגעה וקירור של העור. מספיקה כמות מזערית של הג'ל, כגודל האפונה, על מנת לפזר אותו באחידות על כל הפנים (אם מניחים יותר מידי הג'ל לא הופך ליותר יעיל), מה שהופך אותו לחסכוני במיוחד ו-250 מ"ל יספיקו לשימוש רצוף של כחצי שנה. אני ממליצה עליו בחום ובבטחון מלא, כל פעם ששואלים אותי מה הוא סבון הפנים המומלץ לעור מעורב עד שמן כמו שלי. 

המוצר שבלעדיו ניקוי פנים הוא לא ניקוי: Daily Microfoliant של דרמלוג'יקה

דרמלוג'יקה פילינג מומלץ

אם הייתי חייבת לבחור מוצר אחד בלבד, מכל המוצרים של המותג, הייתי ללא ספק בוחרת בו. פילינג האורז האגדי של דרמלוג'יקה מבוסס על אבקה המופקת מאורז, הידועה בתכונות ההבהרה והפילינג העדין של העור. אני משתמשת בו על בסיס יומיומי בבקרים, אחרי הניקוי עם סבון פנים. יש הבדל משמעותי בין שימוש בסבון פנים בלבד לבין שימוש בסבון פנים ופילינג אורז לאחר מכן. הפילינג משלים את פעולת הניקוי ועושה סוג של פוליש עדין לעור, הופך אותו לחלק יותר למגע ובשימוש יומיומי רצוף ההבדל ניכר לעין. הפילינג סופר עדין, אינו מגרה את העור, חסר ריח לחלוטין וגם אינו מייבש. אריזה של 74 גרם מספיקה בערך לנצח, יותר מחצי שנה, כי השימוש מאוד חסכוני.
ניתן לרכישה באתר דרמלוג'יקה כאן (קישור אפיליאייט)

גם סרום לפנים הוא מוצר שנמצא בשימוש קבוע בשגרת הטיפול שלי. לאחרונה סיימתי שניים.

סרום קאלט ביוטי

הראשון הוא Brightening Serum של Versed, עליו כבר דיברתי בפוסט כאן. הסרום שימש אותי על בסיס יומיומי בבקרים, ודעתי עליו לא השתנתה, מודבר בסרום מוצלח מאוד, עשיר בלחות מצד אחד, מצד שני בעל מרקם ג'לי שנספג בקלות ולא נשאר מורגש על העור. אני לא יכולה להייחס לעניין ההבהרה, כי לא ראיתי שהוא עשה הבדל כלשהו לעור שלי מהבחינה הזאת, אבל בתור תוספת לחות יומיומית נהניתי ממנו מאוד וסביר להניח שאחזור לרכוש אותו שנית. 
את הסרום ועוד מוצרים של המותג, ניתן להשיג באתר CultBeauty

סרום פנים מומלץ
בסרום של לאוקסיטן Immortelle Reset השתמשתי כל יום בערב, לפני קרם הלחות. קודם כל אני חייבת לציין את חווית השימוש כאן, כי בקבוקון הזכוכית הזה הוא כיפי במיוחד, נוח מאוד להוצאה של כמות מדודה של הסרום והניחוח של סדרת האימורטל פשוט משגע. המרקם שלו הוא ג'לי קליל מאוד שמכיל בתוכו בועות זהובות אשר מכילות את השמן של פרח האימורטל, הידוע בסגולות האנטי אייג'ינג שלו. הבועות יוצאות מהמשאבה יחד עם הסרום ונמסות בעיסוי לתוך עור הפנים. הסרום קליל, הופך את העור חלק למגע, נספג מהר ולא מכביד. למעשה יש כאן את הנוסחה למוצר מוצלח במיוחד. אני לא יודעת למה היו דיונים סוערים לגביו, כאשר הושק לפני כשנתיים, לגבי הרעש הלא מוצדק (כביכול) סביב המוצר הזה. אני מנחשת שיש כאן את מרכיב המחיר שמשפיע על הציפיות מהמוצר, 269 ש"ח ל-30 מ"ל. האם שווה לרכוש? תלוי בציפיות שלכן, כי אם מחפשים סרום אשר מראה תוצאות כמו הפחתה במראה הקמטים למשל, עדיף לפנות למותגים מקצועיים שנמכרים אצל קוסמטיקאיות ומכילים חומרים פעילים ועוצמתיים. אם אתן רוצות סרום כיפי, עם ריח נפלא, שמעניק לחות ועוזר לשמור על עור מטופח, אני ממליצה על אימורטל ריסט של לאוקסיטן כאחת האופציות המוצלחות. 
את הסרום שלי קיבלתי כחלק מקמפיין ההשקה של לאוקסיטן בזמנים ההם, אבל הייתי משקיעה בו גם מכספי היום, וסביר להניח שזה עוד יקרה בעתיד. 

 Take The Day Off של קליניק הוא אחד ממסירי האיפור המוצלחים ביותר שאני מכירה

קליניק מסיר איפור

זה השני שכבר סיימתי והשלישי שנרכש מבעוד מועד ממתין לתורו. מדובר בבאלם במרקם דחוס וקשה הדומה לחמאה, אשר בכל שימוש מוציאים כמות קטנה, מפזרים בין כפות ידיים יבשות ולאחר מכן לעסים על ככל הפנים כולל אזור העיניים. הוא ממיס במהירות את כל האיפור, כולל איפור עמיד במיוחד כמו מסקרות, ולאחר מכן שוטפים את הפנים עם מים חמימים. הבאלם חסר גוון וריח ונשטף במלואו בקלות. את הניקוי היומי אני אוהבת להשלים עם סבון פנים, על מנת לוודא שהעור נשאר נקי משאריות איפור קטנות. יתרון נוסף ולא פחות חשוב, ניתן להשיג אותו בקלות בחנויות הפארם וגם אונליין וגם המחיר "לא נושך", בממוצע כ-100 ש"ח לאריזה של 125 מ"ל שמספיקה להמון המון זמן. 

שמפו יבש הוא מוצר חיוני למצבי SOS שקורים לכולנו, בהם צריכים לרענן קלות את מראה השיער, במידה ואין זמן לחפוף. 
Instant Refresh של Tresemme לשיער רגיל עד שמן היה נראה מבטיח על המדף בסופר פארם, לככן אומץ בציפיה. גדולה. 

שמפו יבש

בפועל - רק חיכיתי שיגמר, לו כי אני מאוד לא אוהבת לזרוק מוצרים שלא נגמרו וזה קורה לעתים נדירות מאוד. השיער שלי נוטה לשמן ולא ראיתי שום הבדל שהשמפו הזה עשה, מעבר לכך שפשוט הפך את השיער למאט ואבקתי מידי למגע. מיותר לציין שגם אין מה לדבר על "רעננות" והדבר היחיד שמתחשק לי לעשות אחרי השימוש בו הוא לחפוף את השיער בהקדם. לא יכולה להמליץ עליו, למרות שמטרזמה ציפיתי לביצועים קצת יותר טובים. 

סיימתי שני קרמי גוף נפלאים, שקשה לי לבחור איזה מהם אהבתי יותר. 

קרם גוף מומלץ

הראשון הוא Body Hydrating Cream של Dermalogica שהושק לא מזמן כחלק מסדרת הספא של המותג. במסגרת ההשקה קיבלתי את כל ארבעת המוצרים שבסדרה, אך קרם הגוף הזה הוא האהוב עלי במיוחד. המרקם שלו מושלם, קרם קטיפתי, נספג במהירות והופך את העור לרך ביותר למגע ללא שום דביקות, כך שניתן להשתמש בו גם בתקופה החמה יותר של השנה. הניחוח הוא גולת הכותרת כאן, Green Tea & Citrus, אשר אני מרגישה בו בעיקר את הניחוח המריר של קליפות לימונים וגם את הניחוח הרענן של עלים ירוקים שנשאר כאשר משפשפים אותם בין האצבעות. אם כבר נמצאים הרבה בבית ומחפשים פינוקים, מדובר בקרם מפנק שגם מפיץ סביבו את האווירה והניחוחות של ספא יוקרתי. סיימתי את הקרם הזה עד הטיפה האחרונה וכבר מתגעגעת אליו. 
ניתן להשיג באתר של דרמלוג'יה כאן (קישור אפילייט). הקרם שברשותי התקבל לסקירה בהשקת הסדרה של המותג. 

הקרם השני שייך לסדרת הניחוחות שנוצרה בשיתוף פעולה בין לאוקסיטן ל-Pierre Herme

לאוקסיטן אשכולית ריבס

הניחוח האהוב עלי הוא "אשכולית ריבס" כי הוא פשוט ממכר! תנסו לדמיין ניחוח של אשכולית אדומה המונחת על מצע של קרם וניל מתקתק, זה בדיוק הניחוח שילווה אתכן במהלך כל היום. זהו תחליב גוף המבושם בנדיבות ועם מרקם נוזלי קליל שנמרח בשכבה דקה ואחידה ונספג מהר. הוא כן נשאר מורגש על העור ואהבתי להשתמש בו בעיקר בערבים. מומלץ בחום למי שאוהבת קרמי גוף מבושמים. 
קרם הגוף של לאוקסיטן זמין לרכישה באתר של לאוקסיטן או בחנויות הרשת (כאשר יפתחו) 

סיימתי שני קרמי לחות, המומלצים במיוחד בתקופת החורף, למניעת יובש ולשמירה על עור מלא לחות וללא קמטוטים הנובעים מהיובש העונתי. 

קרם פנים המכיל 10% חומצה לקטית מסדרת Nutri Peptide של GIGI הוא קרם הלילה המוצלח ביותר שניסיתי עד כה. 

הקדמה: חומצה לקטית או Alpha-Hydroxy Acid הינה מרכיב נפוץ במוצרי הטיפוח, בזכות פעולת הפילינג של תאי העור המתים והאצה של התחדשות התאים. הפילינג העדין המושג בעזרת החומצה, תורם לשיפור במרקם העור, בטשטוש של קמטוטים ומראה אחיד יותר של העור בזכות ההבהרה הקלה. עוד יתרון של החומצה הלקטית, היא בשיפור המאזן הלחות בעור, מה שנקרא natural moisture factor או הדרך שבה העור יודע לשמור על המאזן הלחות של עצמו. החסרון של שימוש קבוע במוצרים המכילים חומצה לקטית הוא שהעור הופך לרגיש יותר לקרינת השמש, ואם במצב הרגיל כולנו חייבים להשתמש במקדם הגנה, השימוש בחומצה הופך את הצורך הזה לקריטי ביותר. בנוסף, בעלות עור רגיש חייבות להיזהר מתגובה למרכיב הפעיל הזה ואם מנסים בכל זאת, כדאי לבחור בריכוז נמוך. מרכיב זה אסור לשימוש במידה ונוטלים רוקוטן או תרופות דומות. ניתן לקרוא את הסקירה המלאה כאן. 

ג'יג'י קרם חומצה לקטית

לקרם הלילה של ג'יג'י יש מרקם של משחה, מאוד עבה וסמיך וכך מרגיש גם על העור. אין לי רגישות לריכוז של 10% של החומצה, לכן לא הרגשתי איתו שום עיקצוץ או תחושה לא נעימה אחרת. השתמשתי בו רצוף כל לילה על עור נקי. בבוקר העור היה קצת שומני ולאחר הניקוי היסודי עם סבון פנים, אפשר היה להבחין בהבדל ולראות את השפעת הקרם. העור אכן הופך לחלק יותר, המרקם והגמישות משתפרים, הגוון אחיד יותר. באופן כללי יש כאן את השילוב המנצח בין המרכיבים הפעילים שאכן עושים את ההבדל ומביאים לתוצאות הנראות לעין, לבין השימוש הקל ללא תופעות לוואי מיוחדות.
את הקרם שלי קיבלתי לסקירה באדיבות חברת ג'יג'י. ניתן להשיג אותו אונליין או אצל קוסמטיקאיות העובדות עם מוצרי המותג. 

קרם הלחות ששימש אותי כקרם לחות ליומיום בתקופה האחרונה: Skin Smoothing Cream של דרמלוג'יקה

דרמלוג'יקה קרם לחות סקירה

זהו קרם לחות עשיר במיוחד, המיועד לעור רגיל, אבל אפשר להגיד שמתאים לכל סוגי העור. על פי המותג, מדובר בקרם המעניק לחות עוצמתית בעזרת המרכיבים אשר עוזרים לשמר את מאזן הלחות בתוך שכבת האפידרמיס, מכיל חומצה היאלורונית, תמצית זרעי הענבים, ויטמינים C ו-E (הידועים כאנטי-אוקסידנטים). יש לו מרקם סמיך ועשיר, לוקח לו כחמש דקות להיספג במלואו וכאן כל המוסיף גורע, כי חייבים להשתמש בכמות מדודה ולא מוגזמת, כי אם מניחים יותר מידי הוא עלול להרגיש מעט כבד ודביק. העור שלי מעורב ונוטה לשמן, ועם זאת מצאתי שבעונה הקרה של השנה, כאשר העור נוטה ליות יבש או מיובש, הקרם הזה הצליח להחזיר לעור שלי את החיוניות ואף לגרום לו להיות פחות שומני. Skin Smoothing Cream מומלץ במיוחד לעור בוגר עם סימני הזדקנות ראשוניים או לטיפול העור המיובש הזקוק ללחות מוגברת.
ניתן להשיג באתר המותג כאן (קישור אפיליאייט) 

ולסיכום: לא משנה כמה מוצרים סיימתן, את אריזות הפלסטיק הריקות וגם את אלו דל דאודורנטים ושל השמפו היבש, משליכים לפח המיחזור הכתום!

גילוי נאות: המוצרים של דרמלוג'יקה, קרם הידיים של קמדיס, הסרום של לאוקסיטן, קרם הלילה של ג'יג'י - התקבלו לסקירה מטעמי יח"צ של המותגים

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.